December 29, 2013

Dramatic New Years Eve Makeup Look in 4 Easy Steps!

Hello lovelies! As I promised - I'm here with a super dramatic makeup for New Years Eve! You gotta finish this year by looking fab and glamorous! 

This look is super simple, and I'll show you how to achieve it in 4 easy steps!


Make sure to start off with an eyeshadow base so your shadows will survive all of the New Year hugging and kissing.
Then go on with a shimmery gold/brown shadow and apply it on your lid. This time we're not going for an ordinary smokey eye, so definitely create that V-shape in your outer corner. I used Snakebite from Urban Decay's NAKED 2.


 Now the more interesting part - add a black/navy blue eyeshadow to that V-part.  At first add just a little bit, then keep adding until it's dramatic enough. I used Top Know from MAC and Blackout from NAKED 2.


Add some black color right below your lower lashline and smoke it out. You can also soften the entire look by using a blending brush.


Line your eye if you want (I just used a black eyeshadow), add some mascara and you can also add some glitter. And that's it :) 

I really hope you enjoyed this look and liked it. I wish you all the best in 2014!!!
xoxo, R









-
-
-



Ahojte krásky. Ako som sľúbila, som tu so super dramatickým makeupom na Silvestra. Tento rok musíte zakončiť vyzerajúc úžasne a glamúrne! 
Tento look je naozaj veľmi jednoduchý a ja vám ukážem ako na to v štyroch ľahunkých krokoch!

(obr 1) Určite začnite s podkladom, aby vaše tiene prežili všetky tie novoročné obímačky a bozky.
Potom na cele viečko naneste perleťový zlatý alebo prípadne svetlý hnedý tieň. Tentoraz toto nie je obyčajné dymové líčenie, preto vo vonkajšom kútiku oka spravte ten V-tvar. Ja som použila odtieň Snakebite z NAKED 2 paletky od Urban Decay.

(obr 2) Teraz ideme na zaujímavejšiu časť - pridajte čierny/tmavomodry tieň do toho V tvaru. Najprv pridajte malé množstvo a postupne pridávajte ďalej, až kým je to fakt dramatické. Ja som použila Top Knot od MAC a Blackout z NAKED 2.

(obr 3) Pridajte čierny tieň aj tesne pod dolné mihálnice a poriadne to vytienujte. Ak chcete, pomocou blending štetca môžete tiež zjemniť celý look.

(obr 4) Pridajte linku (ja som použila len čierny tien), aplikujte maskaru a tiež môžete pridať aj nejaké trblietky (v tom prípade s očný makeup urobte ešte predtým, než si dáte makeup). A to je všetko :)

Naozaj dúfam že sa vám tutorial páčil. V roku 2014 vám želám len to najlepšie!!!
xoxo, R



4 comments:

  1. I'm a makeup artist and I came here by an accident through Google, but this look is flawless! I just wish I could saw your face. Well done.

    Mariah W.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, I'm glad you found my blog! Thank you, it really means a lot :) xo

      Delete
  2. čo to máš za hnedu škvrnu na zreničke ? :OO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podla mna sa mi tam nieco odraza, mozno nejaka dekoracia z vianocneho stromceka, kedze fotky su fotene pri nom :)

      Delete