March 22, 2014

| My TOP 7 Spring Essentials |

Happy Springtime, bitches!
Winter is officially gone and it means that there will be more and more sunny days, yay!

It also means that it's finally time to share with you, guys, my favorite spring essentials! I need to say goodbye to dark colors and start wearing some bright ones!
I'm a huge fan of dark lippies and nail polishes, tho. 



The first thing I want to show you is a lipstick by MAC! I personally think, that this is the most perfect color for the spring time! It's bright, pink and super cute!
Oh and yes - moisturizing. It's in the shade Riveting Rose.



I'm not able so say goodbye to dark lipsticks, so I'll stick with this one. It looks super dark, but it's also buildable. By the way, the lipstick is from Rimmel, in the shade Electric Plum. I though it would be matte on lips, but it's shiny.


I also switched up my dark eyeshadows for lighter ones -  including this one from MAC. It looks so pretty on lids, especially when I use it with Maybelline's Color Tattoo in Pink Gold.


It's all about your brows... I've been loving dramatic brows lately! They can change up your look a lot! This Lancome brow pencil has been my helper since last month! It also has a tiny brush and an "eraser part", which is amazing!


This lavender color in the shade To Buy or Not to Buy  just screams spring! I love it to death, I'm good to go with only one coat! It also has a bit of shimmer to it.


Last but not least - you gotta smell good, girl!
I've been loving this fragrance by Kenzo lately! It smells super feminine and spicy. I'm not sure if you remember, but I also mentioned it in my January favorites. 
Hmmm and yes - the lid is gone, I have no idea where it went, can't find it anywhere.



I also want to share with you some random pictures I took. If you're interested in seeing more, definitely let me know. 





Ronnie





-
-
-


Peknú jar vám prajem, mrchy!
Zima je oficiálne preč, takže to len znamená že nás čaká viac a viac slnečných dní, jupí!

Tiež to ale znamená, že je čas sa s vami podeliť o moje jarné essentials. Musím sa priznať, že som sa musela rozlúčiť s mojimi tmavými farbami, avšak som sa nevedela rozlúčiť s tmavými rúžmi a lakmi na nechty... čo už.




(obr 1 & 2) Prvá vec, ktorú vám chcem ukázať, je rúž od MAC. Osobne si myslím že ide o najperfektnejšiu farbu na jar. Je to svetlá ružová farba a tiež je veľmi cute. Oh, a áno - je veľmi hydratujúca. Je v odtieni Riveting Rose.




(obr 3 & 4) Ako som spomínala, jednoducho sa držím niektorých tmavých farieb a vybrala som si túto. Vyzerá to, že ide o veľmi tmavý rúž, no môže sa nosiť aj jemne. Mimochodom, je od Rimmel v odtieni Electric Plum. Myslela som si, že pôjde o matný rúž (vyzeral tak), no je lesklý, čo mi samozrejme nevadí.




(obr 5 & 6) Tmavé očné tiene som vymenila za svetlejšie a jemnejšie - ako tento od MAC. Vyzerá veľmi pekne na viečkach, najmä v kombinácii s Color Tattoo od Maybelline v odtieni Pink Gold. 



(obr 7) Všetko je o obočí... V poslednom čase milujem hrubšie vyzerajúce obočie. Je naozaj pravda, že práve táto časť tváre ju mení najviac. Ceruzka od Lancome je mojím pomocníkom už nejaký ten mesiac. Tiež to má na vrchnáčiku malý hrebienok a druhá strana ceruzky je ako keby "guma", ktorú používam na celú dolnú líniu, aby bola precízna (nie je to však doslova guma na gumovanie, aby sme sa chápali - je to tiež ceruzka, len má slabo bielu farbu).



(obr 8) Táto levanduľová farba v odtieni To Buy or Not to Buy len tak kričí jarou! Veľmi sa mi páči a najlepšie na tom je, že mi stačí aj jedna vrstva. Nájdete v nej aj jemný náznak trblietok, čo je super.



(obr 9) V neposlednom rade - dievča, voňať pekne je nutné! Ja som momentálne zbláznená do tohto parfému od Kenzo. Vonia veľmi žensky a korenisto. Nie som si istá, či sa pamätáte ale tiež som ho spomenula aj v mojich januárových favoritoch. Hmmm a nie, neviem kde je vrchnáčik, neviem ho nikde nájsť.



Tiež sa s vami chcem podeliť o nejaké random fotky, ktoré som cvakla. Ak by ste ich chceli vidieť viac, dajte mi vedieť :)






Ronnie

5 comments:

  1. co si dala na insta selfie kde pises ze mas maturity,tam si na obocie pouzivala tuto ceruzku?lebo tam mas perfektne obocie!!a sprav si selfie aj s tym rimmel ruzo.....som zvedava ze ako vyzera :))

    ReplyDelete
  2. Prosim ta, rada by som si pozrela nejake dobre blogy okrem tvojho, mohla by si mi poradit par dobrych blogeriek ktore aj ty rada sledujes? :)

    ReplyDelete
    Replies

    1. Samozrejme, dufam ze ti dobre poradim :)
      sledujem cisto len zahranicne blogy (presnejsie - takych milion blogov :D), zo Slovenska sledujem jedine coco-mocco.blogspot.sk a z Ceska si rada kliknem na kissbookbymia.blogspot.cz

      a tu je moja najoblubenejsia pätka:
      le-happy.com
      shewearsfashion.com
      lipstickcatwalk.com
      lisa-lee.net
      essiebutton.com

      dufam ze sa najdes vo vsetkych blogoch :)

      Delete