March 20, 2014

Vogue.

Hello, cupcakes. I'm coming with another short post. 
Last week I was looking through this website called Sashe (available only for Slovakia, in case you're from the US/UK, check out Etsy). If you don't know this site, it's basically a website with hand-made goodies. Since I'm quite obsessed with dainty necklaces during these days, I decided to get one. There are many skilled people offering their beautiful hand-made jewelry! I was searching for necklaces with words bent into them. 
They are also offering these necklaces with many nice designs, but you can also choose any word of your choice.

As a reminder of my passion for fashion, I thought it would be nice to get a necklace that says "vogue".


The necklace cost me 10,80€, which is an amazing price (including postage and packaging). 
It means a lot to me, and it's also super vintage, haha! Plus, it looks really cute.


Do you have any jewelry piece that means a lot to you?


Ronnie.






-
-
-




Ahojte koláčiky. Opäť prichádzam s krátkym postom.
Minulý týždeň som prehliadala túto stránku s menom Sashe. Ak neviete presne o čo sa jedná, ide o stránku kde šikovní ľudia ponúkajú na predaj svoje ručne vyrobené vecičky. 
Keďže sa mi momentálne veľmi páčia jemné, tzv. dainty retiazky, dostala som chuť si jednu zaobstarať. Na stránke nájdete veľmi veľa nadaných ľudí, takže si budete mať z čoho vyberať.
Ja som hľadala retiazky, na ktorých je poskladané nejaké slovíčko. Predajcovia ponúkajú tieto veci so všelijakými dizajnmi, ale tiež si môžete dať vyrobiť aj vecičku s vašim vlastným slovíčkom.

Ako pripomienku, že milujem módu som si pomyslela, že by som si mohla zaobstarať retiazku s nápisom "vogue". 

Retiazka spolu vrátane všetkého má vyšla na 10,80€, čo je veľmi dobrá cena! 
Doplnok pre mňa znamená veľa, tiež je vintage a vyzerá veľmi cute!


Máte nejaký doplnok, ktorý pre vás znamená veľa?


Ronnie

2 comments:

  1. dnes som ta videla v skole a mala si ho na sebe ze?? ako si bola dnes oblecena bolo super!!ta modra sa ti velmi hodila.nosis inak pricesky?mas velmi dlhe vlasy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ano, vcera mi visel na krku :) Dakujem pekne! Nie nemam, nikdy som nemala :)

      PS - som velmi, velmi zvedava, ze kto si :)

      Delete