March 29, 2014

| Rings&Tings Goodies |

Happy weekend! I'm not sure if you remember but not that long time ago I told you about my collaboration with Rings&Tings.
Today I want to show you the goodies I got from them!

I absolutely love every single piece I got, especially the bow ring (as you might know, I love bows).



As I mentioned, the first item I received is a bow ring. You won't believe me, but it actually fits me, haha! I can never find the right size of a ring for my tiny finger.


I've already worn it lot's. You can also mix it with bigger vintage rings (my cup of coffee) or it looks also great with mid (nuckle) rings.



I also received this arrow necklace! Ahhh, I absolutely adore it! It's super vintage and just so cute! It was quite long though, so I played around with it & I made it shorter.



Last but not least - they sent me this peace charm bracelet! It looks great with any casual outfit, where you wear more bracelets at once!



Thank you, Rings&Tings for the collab and for the goodies I got from you, guys! I love 'em!

Ronnie.





-
-
-


Pekný víkend! Neviem či sa pamätáte, no nie pred až takým dlhým časom som vám spomínala že spolupracujem so stránkou Rings&Tings.
Dnes by som sa s vami chcela podeliť o vecičky, ktoré som od nich obdržala.

Som nadšená z každého jedného kúsku, najmä s prsteňa (milujem mašličky, ehm).



Ako som spomínala, prvá vec, ktorú som obdržala je prsteň s mašľou. Nebudete mi veriť, ale táto mi naozaj aj sedí. Ja mimochodom nikdy neviem nájsť tú správnu veľkosť pre moje malé prsty.
Už som ju párkrát mala na sebe. Tiež sa môže kombinovať s väčšími, vintage kúskami alebo s mid-prsteňmi.



Tiež som od nich obdržala tútu retiazku so šípkou. Veľmi sa mi páči. Je suuuper vintage! Retiazka bola na môj vkus trocha dlhá, takže som sa s ňou pohrala a skrátila.



V neposlednom rade som obdržala aj tento peace náramok. Vyzerá super, ak ste stavili na casual outfit, kde zároveň vám na ruke visí aj väčší počet náramkov.




Ďakujem človiečikom z Rings&Tings za tieto super vecičky, milujem ich!


Ronnie

4 comments: