February 23, 2014

DIY Gold & Silver Bow Necklace

Howdieee! It's time for another DIY, yay! 

Remember my bow ring? Well, it's broken... That sucks, because I really liked that one! 
Of course, I had to came up with something, I couldn't just get rid of it, right? I was searching for some inspiration, when it came to me... I've been wanting to get a bow necklace for months, I just couldn't find the right one. So why not make one?

The only problem was, that I didn't have a gold necklace base (the ring is...was gold) but then I found a silver one. 
I searched for pictures of gold&silver jewelry and I actually fell in love with it! Then I found this picture, and decided to recreate it.



Here's everything you'll need. If you have the same base as your piece, go for it. 



Let's start off by attaching the pieces to the base. You can do this without the tweezers as well. 



Now get your bow, because we need to attach it as well. Find the middle section of your necklace and connect it with the bow.



Well, that's it. I think it's super easy, yet stylish! Trust me, this silver&gold combo will be a huge trend!



xoxo, R <3





-
-
-





Helouuuu! Je čas na ďalšie DIY!

Pamätáte sa na môj prsteň s mašličkou? Včera sa mi zlomil. Dosť ma to mrzí, pretože sa mi fakt páčil. Samozrejme som musela prísť s niečím, nemohla som ho len tak vyhodiť. Hľadala som nejaké inšpirácie, keď mi došlo, že retiazku s mašličkou chcem už dávno, no nikdy som nenašla takú, ktorá by sa mi naozaj páčila. Tak prečo si jednu nevyrobiť?

Jediný problém bol ten, že som nemala zlatú reťaz, resp. základ, keďže prsteň je...bol zlatý, no potom som našla strieborný základ.
Pohľadala som nejaké obrázky na tému zlato-strieborná bižutéria a tá kombinácia sa mi zdala veľmi zaujímavá. Potom som našla tento obrázok a bolo rozhodnuté.

Tu je všetko, čo budete potrebovať. Ak máte základ rovnakej farby ako je váš kúsok, kľudne to využite.

Začnite s tým, že retiazku spojíme, teda pripojíme vecičky, vďaka ktorým retiazku vieme zapnúť.

Teraz si zoberte mašličku, pretože tú pripojíme tiež. Nájdite stred retiazky a pripojte k nej mašličku.

To je všetko. Osobne si myslím že je to úplne jednoduché, no štýlové! Verte mi, táto zlato-strieborná kombinácia bude veľmi veľký trend!


xoxo, R <3

2 comments:

  1. I never liked this combination, but it's actually very pretty! So are the photos!

    jenn

    ReplyDelete