February 17, 2014

What's in my Clutch?

Howdie!

I've done a What's in my Purse post a while ago, and today I want to share with you guys my ultimate clutch essentials!
Please note, that I only carry my clutches when I go to an event, not on everyday basis. 


I absolutely adore the clutch I tend to carry with me! It's edgy, yet still girly! 

When it comes to clutches, the worst things about them is, that you can only carry some must-haves items with you!
If your clutch is big enough, you can carry some extra goodies.


To be honest, everyone hates the detailing on the top! In my opinion, that detailing is the most eye-catching part on the purse, I just love it.
You can open the clutch by pushing this part.


These are the goodies I cannot leave the house without -  a lipstick and a lipbalm! Especially when it's windy outside, you can always use a moisturizing lipbalm. 


Another thingy that is a must-have for me is a powder! My skin is unfortunately quite oily, so throught out the day I need to do some touch-ups.
And it's a great feeling when you know that you smell yummy, right? Make sure to carry a baby perfume on your clutch as well.


I love this phone case just because I can use it as a wallet as well! Here I tend to keep some money, my ID or gift cards!
And plus - it's super vintage!


Optional goodies - tissues and a hand cream! Trust me, you can always use some tissues!


Well, so these are my ultimate essentials, make sure to tell me about yours!
xoxo, R







-
-
-

Ahojte!
Pred nejakým časom som robila post na to, čo mám v kabelke a dnes vám chcem ukázať, čo zvyčajne mám v clutch.

Clutch nosím samozrejme len pri nejakej udalosti, nie každodenne.

Túto clutch-ku zvykávam nosiť asi najčastejšie, zbožňujem ju! Je extravagantná, no stále dievčenská.

Keď príde na kabelky takéhoto typu, najhoršie na nich je, že sa do nich zmestia len tie najhlavnejšie veci.
Keď je vaša clutch-ka väčšia, určite to využite.

Ak mám byť úprimná, ľudia nenávidia ten detail navrchu. Nechápem prečo, podľa mňa práve ten detail je tým najzaujímavejším (a čo ma po tom, že sú tam tie hlavy?). Clutch mimochodom otvoríte tak, že túto časť potlačíte.

(obr 1) Toto sú vecičky, ktoré si vždy nejaké miesto v kabelke nájdu - rúž a balzám. Ten využijete hlavne vtedy, keď je vonku veterno.

(obr 2) Ďalšia dobrôtka, ktorá je mojím must-have je púder! Pokožku mám bohužiaľ celkom mastnú, takže počas dňa si pleť zvykávam prepúdrovať.
A tiež je to skvelý pocit keď viete, že voniate dobre, takže určite do toho malého zázraku hoďte aj mini parfém.

(obr 3) Toto púdro na mobil milujem aj preto, lebo sa dá použiť ako peňaženka! Zvyčajne si tam dávam cash, občiansky alebo nejaké darčekové poukážky.
A naviac - je vintage, jááájky!

(obr 4) Voliteľné vecičky - vreckovky a mini krém na ruky. Verte mi, tie vreckovky sa vám zídu!


Takže tieto sú moje clutch essentials. Určite mi dajte vedieť, aké sú tie vaše.

xoxo, R

2 comments: