February 14, 2014

V-Day OOTD #3: Happy Valentine's Day, bitches!

Howdie!
I'm soooo sorry for not posting anything for the past two days! Well, I've been sick. 

If you still haven't decided what to wear and you're just getting ready for the night out, here's the last inspiration!


Please, excuse my weird poses, I know - super awkward! I wasn't gonna upload this, but I still wanted to post the last outfit!


I'm also wearing the heels from my first outfit, but you can throw on some tights and go for some booties, since right now it's quite cold outside. 



How does my Valentine's Day look like? 


Strawberries, yay!

Enjoy your Valentine's day, whether you're staying in or going out!

xoxo, R

<3






-
-
-





Helouuuuuu!
Prepáčte, že som sa vykašľala na outfity, no náhle som ochorela.

Ak ste sa ešte stále nerozhodli čo na seba a ste len v štádiu pripravovania sa na veľký večer, mám tu pre vás posledný outfit... Lepšie neskoro, ako nikdy.

Poprosím o ospravedlnenie mojich trápnych póz - tento outfit, alebo skôr fotky tu najprv ani nemali byť, no na nové fotenie nemám síl a posledný outfit som chcela postnúť nech sa deje čo sa deje, takže tuto to je.

Na nohách som mala lodičky z prvého outfitu, no kľudne si na seba hoďte pančušky a nejaké botičky, keďže už je vonku poriadna zima.

A ako vyzerá môj deň Valentína...?

Jahôdky! Ak ste fanúšikom Harryho Pottera, na Nove začína piata časť o 20.20. Hádajte, kto to určite bude pozerať...

Užite si tento večer, či už sa chystáte von, alebo ostávate doma.

xoxo, R

<3

2 comments:

  1. velmi dobry outfit :P
    s cim fotis prosim ta? vzdy mas take uzasne fotky. aj ich editujes?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujeem! :)
      Canon T3 a áno, používam Photoshop CS5. avšak niektoré fotky editujem viac, niektoré menej (swatches). :)

      Delete