February 24, 2014

February Favorites!

Hello!
I hope you're enjoying the spring break! I definitely am!

I can't believe that February is almost gone! That means it's time to share with you my favorite goodies I've been using the most lately!

The lighting in my livingroom was super good (yes,I actually decided to shoot in my livingroom today, haha), since the weather was sunny today, yay! I totally recommend every single product I'm about to show you. Let me know if you've already tried any of these products!


When it comes to foundations, I always used to use only one, I never mixed two together. But when I got the Maybelline Fit Me foundation, I found out that it's not good for oily skin. 
I wanted to use it anyways but I didn't want to look like a discoball, so I tried to mix it together with Catrice's Infinite Matt foundation. That combo is absolutely amazing and my skin is not oily at all!



I'm a huge fan of vintage pink shades and I've been sing this palette every single day! The quality of the shadows is totally different from the ones you buy in drugstores!
This palette was a limited edition, but if you still can get your hands on it, make sure to purchase it, it's definitely worth it!


This month I went for nude lips! These two look great together. The left one is from Maybelline in the shade Shimmery Pink and the right one is by Yves Saint Laurent in the shade #2. Both are moisturizing and smell yummy!


Last month I was all crazy about Astor's Big Boom mascara, and this month I was all crazy about the Rocket from Maybelline! To be honest, I only purchased it because everyone owned it, but I found out that it's a really good mascara, actually.



Next, I want to share with you this amazing mousse blush from Catrice! It looks really natural and is longlasting!
Unfotunately, this is a limited edition as well, so you probably won't be able to purchase it.


When it comes to random favorites, you need to check this game called Angry Gran Run! I absolutely love it, haha!

The most favorite songs of mine at the moment are - Lily Allen's Hard Out Here, James Blunt's Bonfire Heart and Lorde's Team!


Make sure to share with me your favorites as well!
Enjoy the spring break!

xoxo, R






-
-
-
-



Ahojte! Dúfam, že si užívate jarné prázdniny, ja teda určite!

Opäť tomu nemôžem uveriť, že február je preč! No to znamená, že je čas s vami zdielať mojich favoritov!

Svetlo v obývačke bolo tentoraz úžasné, tak som to musela využiť (áno, áno, tentoraz som sa rozhodla fotiť tu, haha). Samozrejme odporúčam každý jeden produkt, ktorý vám ukážem. Ak ste už nejaký skúsili, dajte mi vedieť!


Keď to príde na makeup-y, vždy som zvykávala používať iba jeden, nikdy som nemixovala dve dokopy. No keď som si kúpila makeup Fit Me od Maybelline, zistila som, že nie je vhodný pre mastnú pleť. Používať som ho chcela tak či tak, no nechcela som vyzerať ako disco guľa, tak som ho skúsila zmiesať s makeupom Infinite Matt od Catrice. Táto kombinácia je úplne úžasná a pleť nemám vôbec mastnú!


Som veľká fanynka vintage ružovej (a odtienov), takže túto paletku som používala každý deň. Kvalita tieňov je úplne odlišná of tých, ktoré si kúpite v drogérii. Ide o limitovanú edíciu, no ak máte možnosť si túto paletku kúpiť, určite tak urobte! Stojí za to.


Tento mesiac som väčšinou volila nude rúže. Tieto dve v kombinácii vyzerajú úžasne. Naľavo je Maybelline v odtieni Shimmery Pink a napravo je Yves Saint Laurent v odtieni #2. Obe skvele hydratujú a voňajú ešte lepšie!


Minulý mesiac som bola pobláznená mascarou Big Boom od Astor a tento mesiac sa mi stalo to isté s maskarou The Rocket od Maybelline. Ak mám byť úprimná, kúpila som si ju len preto, lebo ju každý mal. No zistila som, že je to fakt dobrá maskara!


Ďalej sa s vami chcem podeliť o túto penovú lícenku od Catrice! Na pleti vyzerá veľmi prirodzene a je veľmi dlhotrvácna. Bohužial aj v tomto prípade sa jedná o limitovanú edíciu, takže možno ju už nedostanete. 


Keď to príde na random favoritov, checknite hru Angry Gran Run! Ja ju veľmi milujem!

Moje najobľúbenejšie songy, ktoré momentálne počúvam stále dookola sú - Lily Allen a jej Hard Out HereBonfire Heart od Jamesa Blunta and  Team od Lorde!


Určite mi dajte vedieť, aké produkty sú momentálne vaše najobľúbenejšie!


Užite si prázdniny!

xoxo, R

4 comments: