February 8, 2014

Super Easy Valentine's Day DIY!

Hey there!
Valentine's Day is right around the corner, right? I wasn't gonna decorate my room for V-Day, but then I thought - why not?
I wanted to come up with something easy and cute!

My mom bought me the Eva Magazine (available only in Slovakia) and it also came with a nice decor, which I'm gonna be using to achieve today's DIY.

Also, I got into this whole V-Day spirit, so I decided to do a V-Day outfit posts every day!
There will be one outfit idea every single day, and I'll try to inspire all of you, so I hope that your style is the one that will be included.

But now get your tools, and let's decorate your room!



Here's what you'll need (the LOVE decor is optional, mine came with the Eva magazine, you can make your own or use anything else you like):



You need to start off by cutting out some black hearts. As a base I used that heart from the LOVE decor.


Then cut out a slightly smaller red heart.


I went for 8 red hearts and 6 black hearts.


Now just apply the red heart to the middle of the black one using glue.




Now apply a tape to the back and we're done.



I hope you like it and if you decide to try it out, make sure to send me a picture!

xoxo, R.

<3









-
-
-





Ahojte!
Deň sv. Valentína je za rohom, všakže? Najprv som si izbu nejako zvláštne ozdobovať nechcela, ale potom som si pomyslela, že prečo nie...?!
Chcela som prísť s niečím ľahkým ale stále cute!

Dnes mi mamina priniesla novú Evu, v ktorej sa tento mesiac dá nájsť aj menšia dekorácia, ktorú som musela použiť.

Taktiež som sa nejako dostala do duchu Valentína, takže som sa rozhodla že každý deň (odzajtra) tu nájdete jeden outfit post s valentínskou tématikou. Budem sa snažiť pridávať každý den outfit v inom štýle, aby sa v tom našla každá.

No teraz si pripravte všetko, čo potrebujete!

(obr1) Tu je všetko, čo je potrebné. "Love" dekorácia nie je povinná, ja ju mám z magazínu Eva, môžete si buď vytvoriť vlastnú alebo použiť niečo iné.

(obr2) Začnite s vystrihovaním čiernych srdiečok. Ako maketu som použila srdiečko z "Love".

(obr3) Potom vystrinite červené srdiečko, avšak nech je menšie než to čierne.

(obr4) Skončila som s ôsmimi červenými a šiestimi čiernými srdiečkami.

(obr5-6) Teraz vezmite červené srdiečko a nalepte ho do stredu čierneho. 

Teraz už len aplikujte lepidlo na zadnú stranu a sme hotové.


Dúfam, že sa vám DIY páčilo a ak sa rozhodnete ozdobiť si takto izbu, určite mi pošlite fotku.

xoxo, R

<3

2 comments:

  1. jednoduché a úžasné :) na tie outfity sa velmi tesim, lebo ma fakt vzdy inspirujes :)

    ReplyDelete