June 7, 2014

| First Impression: Sleek MakeUp Blush By 3 |

Hello butterflies! I hope you're enjoying your weekend! It's suuuper hot outside, right? I'm literally melting, haha!

If you follow me on Instagram, you probably know that I purchased a blush from Sleek! Mine is in the shade Lace which consists of peachy/pinky shades.
Many people talk about Sleek blushes in general. They say that they are super pigmented and long lasting. 

That's why I decided to share with you a first impression kind of post! This won't be a review (well, it sort of will, but whatever). 
I'll just basically share with you my thoughts!


Let's start off with the packaging - the product comes in a cute box, of course. It also has the shiny Sleek writing on it, the rest of the product is matte.  
When you open it up, there's a huge mirror which comes in handy. 



The first color is in the shade Crochet is quite similar to Sleek's single blush Life's a Peach. As the shade says, it's a peachy color. Super pigmented and it looks great on your cheeks!

The middle shade is called Guipure. This blush can be used for so many things! It looks great as an eyeshadow (you have to try it!), and since it's shimmery, you can also use it as a highlighter! Oh my, it gives you that dewy finish!
This shade is also similar to Sleek's Rose Gold and Nars' Orgasm.

The last shade in this palette is called Chantilly, which is the perfect pink for the summer time (although it doesn't look like a pink shade at all, ehh).


Every single shade in this palette is so pigmented, guys! I need to be careful not to dab my brush too much on it & I also need to blend it properly.
For the amount of blush in this palette, the price is super affordable. 

I did some research and found out, that the product should last up to 6-8 hours, depending on your skin type.
A little bit of the blush goes a long way, so I'm sure this palette will last me forever!


I definitely want to purchase their Sahara, Pink Lemonade and Flamingo blushes!

What about you - have you tried anything from Sleek? Leave thoughts below.


Ronnie




-
-
-

Ahojte krásky! 

Dúfam, že si užívate víkend. Vonku je stráááášne horúco, že? Doslova sa roztápam, haha!

Taaaakže, ak ma sledujete na Instagrame, určite ste si všimli moju najnovšiu kúpu od Sleek. Paletka líceniek je v odtieni Lace, ide prevažne o ružové/broskyňové odtiene.
Veľmi veľa ľudí hovorí o Sleek lícenkách. Hovoria o nich, že sú strašne pigmentované a trvácne.

Práve preto som sa rozhodla, že spravím menší článok, kde sa s vami podelím o svoje prvé dojmy z tejto paletky. Nie je to doslova recenzia, len taká polovičná, haha!

Ešte by som chcela dodať, že pri fotografovaní boli použíte štúdiové svetlá, čiže farby na fotkách sa nezhodujú so skutočnými (nezhodovali by sa ani v prípade prirodzeného svetla, keďže som fotila na takom mieste kde ho nie je dostatok).


Čo sa týka balenia, produkt prichádza v peknej krabičke, má na sebe lesklé Sleek logo - zvyšok balenia je matný.
Ak lícenku otvoríte, uvidíte veľké zrkadlo ktoré je podľa mňa veľmi užitočné. 



Prvá lícenka je v odtieni Crochet, ktorá je veľmi podobná tej v odtieni Life's a Peach (tiež od Sleek). Ide o broskyňový odtien, ktorý je poriadnepigmentovaný a vyzerá krásne na líčkach.

Stredná lícenka sa volá Guipure - a teraz pozor - táto konkrétna farba má podľa mňa veľa využití. Poprvé, na očiach ako tieň vyzerá ú-ž-a-s-n-e! Ďalej, ak ho použíjete ako rozjasňovač, máte vyhraté! Tento odtieň vám spraví ten perfektný svieži look! Lícenka sa zvykáva často prirovnávať k Orgasm od NARS a tiež vyzerá ako Rose Gold od Sleek. Obsahuje pomerne veľa shimmeru (no to ste už pravdepodobne zistili).

Posledná farba je v odtieni Chantilly - najkrajšia ružová na leto (aj keď ružovo na obrázku nevyzerá, ehh). Dovolím si tvrdiť, že ide o najpigmentovanejšiu lícenku v tejto paletke. 


Každý odtieň je ale pigmentovaný sám o sebe, naozaj musím byť veľmi opatrná aby sa mi na štetec nedostalo príliš veľké množstvo produktu, to by nedopadlo najlepšie... Tiežje vhodné produkt pekne zapracovať do pokožky a poriadne ho vytieňovať, aby pôsobil čo najprirodzenejšie.

Na nete som robila menší výskum, aby som zistila koľko by mala lícenka vydržať a dopracovala som sa k hodnote 6-8 hodín, čo je celkom slušné.
Na to, ak porovnáme množstvo a cenu, ide o perfektný pomer. Ak si vezmeme to, že v tomto prípade aj s malým množstvom sa dá pracovať, paletka vám vydrží pekne dlho.


Tiež si od nich plánujem zaobstarať lícenky v odtieňoch Sahara, Pink Lemonade a Flamingo!

A čo vy? Vlastníte niečo od Sleek? Myšlienky zanechajte nižšie :)


Ronnie

6 comments:

  1. ja mám od nich paletu očných tieňov a som maximálne spokojná! a lícenky vyzerajú zaujímavo :)

    simona-zacko.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. S tieňmi zatiaľ skúsenosti nemám, ale vôôôôbec by ma neprekvapilo, ak by boli aspoň také pigmentované, ako lícenky (čo som si istá, že sú). :)

      Delete
  2. naozaj velmi sa mi lubi ze tvoje recenzie maju hlavu aj patu a nie dokopy 10 riadkov.vzdy pekne zacnes a dopracujes sa k pointe.ja by som privitala viac recenzii a este aj brow routine.mas uzasne obocie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihiiiii, toto mi nahodilo deň, ďakujem ti veľmi pekne! :)

      Delete
  3. uzitocna recenzia :))

    ReplyDelete