June 8, 2014

| Random facts you probably didn't know about me... |

Príjemné nedeľné popoludnie vám prajem, dámy.
 Opäť k vám prichádzam so slovenským článkom, anglický preklad bude snád čo najskôr (tentoraz ho nájdete tam, kde zvykáva byť ten slovenský).

Už dobrých pár minút rozmýšľam nad tým, ako sformulovať intro k článku, ehh. Keď ho píšem po anglicky, zvyčajne je hotový za 2-3 minútky, potom už len dopísať zvyšok a rýchlo to celé preložiť. No teraz slovíčka vôbec neprichádzajú.
Ako ste si mohli všimnúť podľa nadpisu, dnešný post bude viac-menej patriť do kategórie ktorú ja nazývam chitty-chatty.

Rada by som sa s vami podelila o pár úplne random faktov, samozrejme o sebe. Nebude to ten typ článku, ktorý sa bude začínať s tým, kedy a kde som sa narodila, koľko mám súrodencov, koľko meriam a vážim, blah blah blah... No veď uvidíte sami.

Presný počet nemám stanovený, v hlave držím menšiu kôpku nápadov/faktov, tie ostatné ma napadnú neskôr.


•   keď som bola malá, mala som imaginárneho kamaráta. Volal sa Bob, mal približne 7 rokov a "objavoval sa" len počas letných prázdnin (predpokladám, že počas školského roka sa musel učiť)

   ešte stále ostanem pri období, keď som mala približne 11-12 rokov - toto bolo obdobie keď som mala krátke vlasy a úplne som to neznášala. Jedného dňa som povedala mamine, že ma už nikdy nedá ostrihať, pretože chcem dlhé vlasy. V medzičase ma napadlo, že by som si dlhé vlasy mohla predstierať  a potom prišiel rad aj na to, že som si zapisovala kedy mám ako vlasy (aby ste ma chápali, tie zápisy vyzerali asi takto - 11.00 - 12.00 vrkoč; 12.00 - 15.00 rozpustené vlasy ...). Dodnes sa na tomto smejem.

•   ak som práve niekde vonku a fúka hrozne silný vietor a ešte k tomu aj prší, vždy ma rozosmeje, ako ľudia zápasia so svojím dáždnikom. Potom sa prichytím, ako sa na nich nahlas smejem a dojde mi, že vyzerám rovnako ako oni... len v šialenej verzii.

•   pred pár rokmi som zvykávala písať rôzne stories. Jedna z nich mala už vyše 200 strán (boli písané rukou), no stratila som ju. Niektoré som zase zvykávala posielať svojmu bývalému učiteľovi (učil nás slovenčinu, pozravujem ho!), ktorý ich zbožňoval čítať.

•   ak vidím nejakú staršiu pani, ktorá ledva chodí ale vláči so sebou kopu tašiek s nákupmi, vždy vo mne vzbudí obdiv. Párkrát som takýmto dámam pomohla, vždy som z toho mala dobrý pocit. Spomínala som, že celkovo milujem starších ľudí? Zbožňujem počúvať ich príbehy alebo s nimi len tak prehodiť pár slov.



•   som nočný človek. V noci sa učím, v noci si lakujem nechty, žehlím si vlasy... Počas dňa sa nedokážem naučiť absolútne nič. Jaj, a v noci kávičkujem, ehhhh.

•   keď sme už pri tej káve, vždy som si myslela že ju nikdy v živote nebudem piť - opak je pravdou.

•   plačem skoro pri každom filme - aj keď je to rozprávka alebo komédia... Koniec ma vždy chytí. Ale na druhej strane - nikdy neplačem na verejnosti a naposledy ma videla plakať mamina, keď som mala možno 10, odvtedy absolútne nikto. A dúfam, že ani nikto neuvidí.

•   nemám absolútne pamäť na tváre. Ak vás uvidím niekde v meste, je vysoko pravdepodobné že o pár minút nebudem vedieť ani to, akej farby ste mali vlasy.

•   nerada spoznávam nových ľudí, ale ak som niekoho už spoznala, party začína!

•   ak čítam nejakú knihu, potrebujem úplné ticho. Žiadna telka v pozadí, ani hudba, nič. Len kniha a ja

•   ak sa kuknem na hodinky presne o 22.22, vždy si niečo zaželám.

•   nohy a ruky mám studené 24/7 a to vonku môže byť hoci aj 40°C

•   milujem opakovať pick up lines z filmov a seriálov (hlášky)

•   keď si dám (zajem) niečo (je jedno či ide o obed, zákusok, či ovocie), vždy musím pri tom buď niečo čítať alebo pozerať. Som schopná si na pár minút spustiť hoci aj obľúbené scénky z nejakého filmu, len preto, lebo papám. Tento zlozvyk mám od svoho otca, ktorý to tiež robí, ej-ej.

•   bojím sa zmyzu. Je jedno či ide o malý druh, či veľký... dokonca sa bojím aj svetlušiek! O pavúkoch radšej ani nehovorím.

•   ak niekam cestujem a v ušiach mám slúchatká,  rada sa len tak pozerám von z okna a predstavujem si veci, ktoré chcem, aby sa stali

•    neznášam mlieko (ani kombináciu cereálie/mlieko a čokoládové guličky/mlieko), no na druhej strane mliečne výrobky mám rada

•   čínske sáčkové polievky (noodles) by som, naopak, vedela jesť každý deň! Sú maximálne nezdravé, ale neviem im odolať

•   som obrovský samouk. Sama som sa naučila už veľmi veľa vecí

•   svoju prvú cigaretu som skúsila až po 18tke. Nikdy mi cigarety neprišli lákavé a už vôbec nie príťažlivé.

•   ak si dám čoilen kúsok čokolády, je na 99% isté, že si musím dať hneď na to niečo slané

•   nemám rada pomalé a smutné songy, ani ich nikdy nepočúvam

•   viem veľmi oceniť, ak je niekto organizovaný. Sama som taká, vo veciach mám poriadok a vždy viem čo sa kde nachádza

•   ak niečo robím z donútenia, je viac ako isté, že sa to nepodarí

•   milujem novonarodeniatka a ich štavnaté líčka!

•   som si istá, že som za svoj doterajší život prečítala minimálne 150 kníh! Keď som mala 13 rokov, každú sobotu som bežala do knižnice pre kopu nových kníh. Momentálne už nemám na čítanie čas, ale chystám sa to napraviť.

•   keď už som spomenula books - neznášam tenké knihy! Vždy ich mám prečítané za noc. Preto si snažím kupovať skôr tie hrubšie (aj keď aj  tie mám za dva dni prečítané, ehhh)

•   zbožňujem len tak robiť quizes na seventeen.com. Vlastne celkovo milujem ich stránku

•   nikdy nezaspávam bez ponožiek. Ak ich nemám na sebe, neviem zaspať

•   z bytu nikdy nevyjdem bez nalakovaných nechtov, radšej budem 10 minút meškať a rýchlo si ich nalakujem pred odchodom

•   radšej nakupujem online ako v kamennom obchode. Keď vám príde balík, je to ako darček! Vždy mi to nahodí deň

•   o vlastných deťoch ešte nepremýšľam ani náhodou, no s maminou sa milujem rozprávať o tehotenstve

•   neznášam mať rozpustené vlasy, ak som len tak doma. Prekážajú mi, preto ich mám vždy v drdole



Dúfam, že ste sa pri tomto článku aj zasmiali! Trvalo mi pekne dlho, kým som ho dopísala, haha!
Užite si zvyšok dňa.


Ronnie





6 comments:

  1. Tento článok sa mi veľmi páčil! Určite by si mala niečo podobné písať častejšie :3 V niektorých faktoch som sa našla aj ja sama a je super, že ťa prostredníctvom takýchto článkov môžeme lepšie spoznať :) Inak musím povedať, že som veľmi rada, že teraz pridávaš príspevky denne, lebo predtým som už pomaly začínala mať pochybnosti či ešte niečo napíšeš. Je to super, chválim každý článok a teším sa na ďalší! :)

    http://littlestrongskyscraper.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veľmi pekne ti ďakujem! Môžem ťa uistiť, že s blogovaním prestať neplánujem a budem sa snažiť pridávať častejšie. :)

      Delete
  2. velmi velmi pekny clanok. tiez suhlasim ze by si taketo mohla pridavat castejsie lebo ked uz raz si inspiraciou pre ludi co som si ista ze si tak ta urcite chcu ludia aj blizsie spoznat vratane mna. mna niektore fakty velmi pobavili. uz viem isto ze nie su nudna a ze s tebou musi byt strasna sranda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem ti krásne za milý komentár! :)

      Delete
  3. Super článok.. dozvedela som sa o tebe niečo šialené. :) Aspoň vieme aká naozaj si a to je super:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako sa hovorí; "being normal is boring". Ďakujem! :)

      Delete