June 6, 2014

| DIY Lipstick Holder |



Hello ladies! It's been a while, huh? I know... But I made it and I'm back again with bunch of exciting posts! I finally graduated from high school - and I still just cannot believe it! Four amazing years full of new opportunities, moment and adventures. I hope that the best summer of my life is waiting for me and then - university life! A whole new chapter of my life is opening. That's why you should enjoy every second of your life. You're not gonna be a little child forever, you'll eventually grow up (and you won't even realise it, trust me). When it comes to me, I never want to grow old. I truly want to stay a kid forever. Because nothing feels more amazing than a kid with no problems and issues holding his/her mom's hand. So make sure to call me "kid", haha!



Now on to the post itself! As the title says, I'm about to share with you another step-by-step tutorial! I'm super excited for this one because it's sooo easy! You'll only need some cool prints, a pair of scissors, a tape and some cans or boxes... and of course, your favorite goodies! You don't need to use it only for your lipsticks. This can be used for so many things! As you can tell, I decided to use it for my most used lippies.


Start off by measuring how much of the print is needed and cut that part off. Then use a tape and hide the edges so they are not visible. Secure those edges with a tape and that's literally it! Now the only thing you need to do is put in there your favorite beauty goodies! It was easy, wasn't it? I really hope it was also useful, haha! I also want to thank you that you were visiting my blog even when I wasn't active! This means a lot to me, ladies! I'll see you very soon. Ronnie






-
-
-



Ahojte dámy, veľmi ste mi chýbali! Už nejaký ten čas uplynul od môjho posledného postu, že? Ja viem... Ale konečne som spravila všetko, čo som musela a som späť! V neposlednom rade som zmaturovala (počas akademického týždňa som vypila toľko káv, koľko za celý život nie, ehhh) a dala zbohom strednej! Ta druhá časť ma troška mrzí (to zbohom),keďže stredná je podľa mňa niečo, čo v spomienkach ostane navždy. Dúfam, že na mňa čaká to najlepšie leto a potom - vysoká, niečo, čo bude pre mňa úplne novým pojmom. Osobne si myslím, že to bude nová kapitola v mojom živote. A verte mi, že sa oplatí užiť si každú sekundu, keď ste ešte dieťaťom, keďže ním nebudete navždy. Nakoniec vyrastiete a ani si to neuvedomíte. Čo sa týka mňa, ja chcem byť dieťaťom navždy. Tým najväčším. Nič nie je lepšie ako dieťa bez problémov, ktoré drží mamičkinu ruku. Takže ma určite volajte "dieťatko", dakujem! :)

Teraz sa ale presuňme na post. Ako vidíte podľa názvu článku, pôjde o ďalší step-by-step tutorial. Na tento sa fakt teším pretože je veeeeľmi jednoduchý. Budete potrebovať jedine nejaké pekne výtlačky, lepiacu pásku, nožnice a nejaké plechovky, príp. krabice... a samozrejme obľúbené beauty produkty.

Len malý "note" - tento holder nemusíte používať len na rúže, môžete v ňom skladovať čokoľvek! No ako vidíte, ja v ňom uskladňujem svoje najčastejšie používané rúže (len taká zaujímavosť - na úvodnej fotke mám v prvom zľava všetky svoje najobľúbenejšie tmavé rúže, v strednom "dolly" ružové rúže a na kraji v pravom držiaku mám všetky najobľúbenejšie nude, resp. telové rúže - a takto viem čo kde hľadať). Takže začíname s tým, že odmeriame koľko materiálu bude potrebné na zakrytie celej vonkajšej plochy plechovky (ako vidíte, mne tam ostalo menšie prázdne miesto, ktoré som potom vyplnila bielym papierom, táto plocha nebude viditeľná zpredu). Potom zahneme okraje smerom dovnútra a zalepíme. A to isté spravíme aj zdola - okraje zahneme dovnútra a zalepíme (môžete inak použiť aj tyčinkové lepidlo, ak vám vo viacej vyhovuje). A to je všetko! Že to bolo ľahunké? Dúfam, že aj užitočné!


Ešte by som sa vám chcela poďakovať aj za to, že aj počas mojej neaktivity som registrovala prichádzajúce návštevy, čo ma neskutočne teši!


Vidíme sa naozaj čoskoro!

Ronnie



4 comments:

  1. velmi kreativne.ty zo vsetkeho vycarujes daco pekne :) som rada ze si spat a blahozelam k uspesnej maturite :)

    ReplyDelete
  2. k tomu akademickému týždňu a množstvu vypitých káv - počkaj na skúškové na VŠ :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aj to bude iste zábavné, o tom nepochybujem. No mne sa oveľa ľahšie učí niečo, čo ma aj zaujíma (snád ma toto bude kopať ďalej). :D

      Delete