June 10, 2014

| Summer Must-Haves & Tips |

Ahojte koláčiky.
 Len tak som si hovorila, že predčím sa oficiálne roztopím, by som mala napísať ešte jeden článok.
Leto udrelo vo veľkom, takže je asi čas vám ukázať goodies, pre ktoré siaham v lete najčastejšie. 

Samozrejme, že cez toto obdobie zvyčajne nenosím toľko makeupu ako cez iné obdobia. Väčšinou stavím na minimum makeupu (ak vôbec pre nejaký), výrazné obočie (o tom neskôr), letný očný makeup a nejaký funky rúž... na líčka tiež nezabúdam.


Ešte prečím úplne skočím do písania, určite ste si zase všimli že hlavný text je v slovenčine. To je preto, lebo som lenivá robiť preklad (to je jedno ktorý) a pri slovenskom texte je to viac-menej jedno, či ho mám alebo nie, keďže si myslím že slovenských/českých čitateľov mám viac ako tých zahraničných. 
Určite ten anglický dorobím, akonáhle budem mať čas - potom o nájdete v celom článku, ako vždy.

Čiže ako som spomínala vyššie, v lete sa snažím používať čo najmenej makeupu. Pleť mám vždy čistú, bez vyrážok, akurát je mastná, čo ma ale netrápi.
Ak siaham po makeupe, určite volím Fit Me od Maybelline. Dodá pleti ten krásny svieži letný look a vôbec ani necítite, že ho na pleti máte. Zvykávam si dávať pár bodiek pod okolie očí, na líčka, bradu a čelo. Potom ho len jemne rozotriem so štetcom a je to.


Keď príde teplé počasie, vždy hľadám vo svojej kolekcii svetlejšie, resp. veselšie laky na nechty. Možno už zo zvyku, neviem, ale do ruky sa mi takmer stále dostane tento od Essie v odtieni To Buy or Not To Buy. Na fotke to vyzerá, že ide o belasú, resp. mint farbu, no na nechtoch to vyzerá slabo fialovo. Ak máte prístup k Essie lakom, vrelo vám ich odporúčam, pretože naozaj stoja za to.

Tiež som vám spomínala aj obočie. Ach, obočie. Všetci vieme, že teraz letí plné, resp. hustejšie obočie a'la Cara Delevingne. Úprimne vám poviem, že ak ste si obočie ešte nikdy netrhali a chystáte sa ku kozmetičke, povedzte jej, aby vám obočie len doupravila! Nestavte na tenké obočie, budete to ľutovať! Ak zase máte pekný tvar obočia od prírody... v tom prípade vám závidím!



Ja si ponovom obočie upravujem do plnšieho tvaru, samozrejme tak, aby to vyzeralo prirodzene a nie umelo. Na úpravu používam Pro Brow Kit od MUA a ceruzku od Lancôme (nenachádza sa na fotke).
Sada na úpravu od MUA sa skladá z rozjasnovača, z dvoch tieňov na obočie a z fixačného gélu. Tiež obsahuje aj mini pinzetu a štetec (ktorý je ale podľa mňa dooosť nepoužiteľný).


K letu patrí aj floral, tak prečo nevoňať ako kvetinka? Tento parfém od Dioru presne tak vonia. Už mi dochádza, čo ma mrzí, pretože podľa mňa ide o jedinečnú vôňu, no dúfam, že sa mi ešte dostane do ruky.  Mimochodom, ak si ho na seba nastriekate ráno, ešte aj večer ho cítite. A to ho naozaj netreba veľa.
Ak by ste naopak - chceli niečo sladké, dievčenské a brutálne silné, odporúčam vám Luscious Kisses od Victoria's Secret. 


Oranžová je obrovským trendom počas tejto jari a leta. Táto farba sa poslušne ukazovala na mólach u značiek ako DKNY, Marc Jacobs a dokonca aj Louis Vuitton pred pár týždňami prišiel s krásnou kolekciou plnej farieb!
Oranžová nesmie chýbať ani pri rúžoch! Ja som si momentálne obľúbila túto od Rimmel by Kate Moss v dotieni 12. Na fotke vyzerá skôr červeno, ale ide o krásnu vibrant orange.
V prípade ak idem pre nude look, mojím verným spoločníkom je rúž od Yves Saint Laurent v odtieni 2. Ide o drahší rúž, ale ak plánujete zainvestovať a chcete naozaj dobrý rúž, vrelo vám odporúčam tento - je úžasný!

V lete sa samozrejme vela potíme, takže potrebujeme čo najviac waterproof vecičiek! Veľmi som si obľúbila Color Tattoo od Maybelline v odtieni Turquoise Forever. Nejde samozrejme doslova o vodeodolnú verziu, ale keďže ide o krémovejšiu konzistenciu, môžete si byť istý že vám to na očiach vydrží celý deň. 
Rada si s touto farbou robím linku (normálne, ako keby som si linku robila s čiernym tieňom/linkou) alebo si ju len tak dám na spodné mihálnice, od vonkajšieho kútika približne do stredu a potom to jemne rozmažem. 


Pri očiach ešte ostanem, pretože mojim verným pomocníkom je aj ceruzka od MAC v odtieni Smooth Blue. Tú používam výlučne len na vonkajšiu časť linky, v štýle ombré. Vyzerá to naozaj úžasne! Pritom modrú som neobľubovala až tak strašne, hm...

Potom potrebujteje už len krásne líčka. Vždy som bola človek, ktorý kašlal na lícenky, ale práve toto dodá vasej pleti ten krásny, letný look.
Odkedy som si zaobstarala tento kit od Sleek v odtieni Lace, nemôžem sa od neho odtrhnúť. Ak by ste hľadali recenciu, nájdete ju o pár článkov nižšie.


A uzavriem to snád s najlepším produktom, ktorý patrí medzi drugstore - a to je maskara False Lash Effect od Max Factor. Túto vecičku mám vo svojej kolekcii už dlhší čas a vždy som ju nevedomky používala ale nevenovala som jej nejako zvlášť pozornosť. Pred pár dňami som si s ňou ale líčila mihálnice (predtým som nepoužila klieštiky) a verte či nie - táto maskara urobila s mojimi riasami zázraky. Stojí okolo 10€ (podľa mojich zdrojov), neviem či sa ešte ale dá zaobstarať osobne (videla som ju jedine v online stores). 
Mihálnice absolútne nezlepuje, neskutočne ich predlžuje a zahustí ich. Musím si okamžite kúpiť ďalšie balenie, keďže toto mi už dochádza. Vrelo odporúčam.


To bolo odomňa na dnes všetko, vidíme sa.

Ronnie

16 comments:

  1. uzasny post.milujem tvoj styl pisania a vyjadrovania sa.:)

    ReplyDelete
  2. Robis uuuzasne fotky!!! Naozaj sa mi pacia. Su hodne blogerky :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem krasne. Som rada, ze sa ti pacia. :)

      Delete
  3. z akej stránky máš tu špirálu? presne takú zháňam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nech sa paci, najdes ju napr. tu: http://alza.sk/max-factor-false-lash-effect-13ml-d394366.htm
      Aj ked ide o cierne prevedenie, jedna sa o tu istu maskaru. :)

      Delete
  4. Ja by som tu uz konecne chcela vidiet nejaky outfit :))) alebo dalsi tutorial

    ReplyDelete
  5. budu este aj nejake kecacie clanky? tie od teba milujem.:))) na hocijaku temu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem! :) Ano, urcite budu, pretoze tie aj ja rada pisem. No temu momentalne nemam ziadnu, ale ono to vacsinou pride nahle. :)

      Delete
  6. clanok je uzasny ako vzdy:)) nasla som ta iba nedavno a hned si sa zaradila medzi moje oblubene blogerky:) len by som sa chcela opytat kde nakupujes znacku MAC alebo v akych drogeriach sa da zohnat, kedze som ju nikde nevidela :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. U nas MAC, bohuzial, nezozenies. Ja si produkty od tejto znacky kupujem bud v kamennom obchode v Budapesti alebo si ich objednavam priamo z ich webu. :) A, samozrejme, dakujem za mily komentar! :)

      Delete
    2. nieje zaco :) z ich webu? :O čo som citala tak, ze vraj do EU nezasielaju. tak neviem :D

      Delete
    3. Ale do Londyna shippuju. :) Tam si objednam ku kamaratke vsetko co chcem a bud mi to ona posle postou alebo ak pride na Slovensko, tak osobne doruci. :) Blizko Slovenska (okolite staty) neposielaju nikam, zatial. Dufam, ze to napravia.

      Delete
    4. aj ja to tak robim Ronnie :) priatel ma rodinu v irsku tak vsetky objednavane veci zo zahranicnych shopov posielam im a oni mi to poslu :) takto cele postovne ma vyjde ovela lacnejsie..postovne z river island sem je vyse 10eur ale tam je to len 7-8.

      Delete
    5. Presne tak - ked ma niekto znameho zijuceho v zahranici, tak je to velka vyhoda. :)

      Delete