June 13, 2014

| Review: BeAngel Brushes |

Krásny piatok vám želám, jahôdky!
Ďalší týždeň je preč, ten čas letí, však? Hneď tu máte prázdniny. Dúfam, že countdown už máte nastavený, haha!

Dnes k vám prichádzam s ďalším článkom v spolupráci so stránkou beangel.sk
Ak túto stránku nepoznáte, v rýchlosti vám o nej poviem toľko, že ponúka úžasný výber šiat, kabeliek, plaviek a mnoho ďalšieho. Kamarátka si od nich už viackrát objednala šaty a bola s nimi naozaj spokojná a ja vám môžem zaručiť, že jej sedeli perfektne. 


Ako môžete vidieť, na testovanie som od nich obdržala túto sadu štetcov.
Rada by som vás upozornila na to, že moje názory budú úprimné a pravdivé, nehľadiac na to, že ide o spoluprácu.
Môžem vás uistiť, že ak vám niečo odporučím, bude to preto, lebo sa mi ten produkt naozaj páči a stojí za to.


Začala by som asi s tým, že set obsahuje 24 štetcov - 5 štetcov na tvár (contouring/highlighting brush, foundation/poweder brush a blush brush) a ďalších 19 štetcov na okolie očí (aj vrátanie obočia).

Štetce prichádzajú jednotlivo zabalené v praktickom púzdre. Ešte dodám, že obchod tieto štetce predáva pod vlastnou značkou BeAngel za cca 20€ (cena je orientačná).


Musím vám úprimne povedať, že čo sa týka štetcov na tvár, úplne ma dostali! Sú krásne jemné, foundation brush (prvý z ľava) vám zapracuje makeup krásne do pokožky, pracuje sa s ním naozaj dobre. 
Brush brush (druhý z ľava) je skvelým pomocníkom pri nanášaní líceniek. Keďže však ide o farebné štetce, t.j. ružové, musíte byť naozaj opatrné pri nanášaní, aby sa vám na štetec nedostalo príliš veľa produktu. Toto isté platí aj pre contouring brush.
Potom tu máme powder brush a highlighting brush, čo je vlastne vejárový štetec. Obe sú skvelé, najmä čo sa týka toho druhého. 
Čo sa týka štetca na púder, ocenila by som ak by mal aspoň o polku viac štetiniek, keďže na takýto typ štetca sa mi to proste hodí.


Potom tu máme ďalší typ štetcov, tieto sú konkrétne na oči ale určite by sa dali využiť aj na blending korektoru. 
S týmito fešákmi tiež nemám najmenší problém, no chýba mi tu jeden veľmi dôležitý štetec, a to blending brush, čiže na tieňovanie. Tento by sa mohol nahradiť tým druhým z prava, avšak to je flat top brush, čo nie je veľmi vhodný na blending. 
Čo sa týka týchto štetcov, určite viac sa mi páčia tie s hnedými štetinkami. Veľmi krásne nanášajú tiene (tie na ľavej strane zase fungujú skvele s tieňmi ako napr. Color Tattoo od Maybelline).


Postupujeme ďalej a máme tu ďalšiu kôpku. Prvý štetec by sa dal využiť na očné linky (tžoto avšak nemám vykúšané!).
Druhý štetec som použila na nanášanie korektoru na spodnú líniu obočia a svoju prácu urobil skvele! Veľmi dobre sa drži a línia bola presná.
Tiež je tu smudge brush, ktorý by ale mohol byť mäkší; vedľa neho je ďalší vejárový štetec (napr. na highlighter). 
Ďalší štetec by sa dal využiť buď na obočie (avšak na toto je príliš jemný a mäkký) alebo na linky (a skôr by som ja osobne uprednostnila túto možnosť). 
Posledné dve štetce sa môžu využiť buď ako lip brush (čiže na dramatické rúže, pri ktorých potrebujete mať dokonalé línie/detaily) alebo ako pencil brush resp. na spodnú líniu rias.


Tu už môžete vidieť aj neaké štetce na obočie, obe sú skvelé!
Tiež tu máme ďalší smudge brush, resp. hubkový štetec, ktorý som ale nevyskúšala, takže ho nemôžem ohodnotiť. 
A posledným štetcom je druhý z rady eyeliner brushes. Tento mi príde trocha hrubý na linky, takže detaily, ktoré som s ním robila neboli až také presné, no s praxou to možno bude fungovať!


Podotýkam, že štetce ktoré som opísala, sú vyskúšané! 
Po škúške som ich umyla tak, ako umývam všetky svoje štetce (čiže baby šampón a vlažná vodička) a musím povedať, že prekvapivo vlásočky zo štetcov vôbec nepadali. 
Úprimne som to čakala (to padanie, ehm) a bola som zaskočená, že sa nič nedialo, ehhhh! Čo je však ale veľmi dobré!

Ak si plánujete zaobstarať svoj prvý brush kit, ja hovorím tomuto áno!
Sú kvalitné, pracuje sa s nimi dobre, avšak by som možno uprednostnila čiernu verziu (hm, nie som "pink girl", yikes!)
Toto sa však dá odignorovať, tááákže sa nič nedeje. 

Tiež oceňujem pomer cena-kvalita, keďže 20€ (opäť - cena je orientačná) nie je vôbec veľa ak vezmeme to, že v sade je 24 štetcov. 

Tiež checknite aj ich sekciu Šaty - som si istá že si nájdete aspoň jeden kúsok, ktorý sa vám bude páčiť! Ja už mám jeden vyhliadnutý, jááájky! 

Dúfam, že táto recenzia bola užitočná. Už som vám hovorila, že tento druh článkov mám fakt rada? Hm, asi nie...

Vidíme sa čoskoro, užite si víkend, kočky! :)


Ronnie



-
-
-



Hello strawberries!
Another week is gone. This time is just flying by so fast! Summer break is almost here, I hope you've set the countdown, haha!

Today I'm coming with a collab post with the site called beangel.sk
If you're not familiar with this site, I can tell you that they offer many kinds of dresses, purses, bikinis and even more! A friend of mine has ordered some stuff from 'em, and the totally loved it!

As you can tell, they sent me this brush kit to test out.
Please note, that my opinions are 100% honest. You can trust me that once I recommend you something, it's because that thing is worth it. 

I want to start off with general info - the set comes with 24 brushes - 5 face brushes and other 19 brushes for the eye area.
The brushes are individually packed in a holder. They cost around 20€.

When it comes to face brushes, they are absolutely amazing and super soft. The foundation brush works just great, the blush and the contouring brush is amazing. You need to be careful, though, not to get too much products on to the brush. 
The highlighting brush works also good! On the other hand, the powder brush could be much more fluffier. 

Then we have the eye-related brushes. Some of these can be used to blend the concealer as well. All of these brushes are pretty good but I'm missing one very important brush - which is the fluffy/blending brush. 
The brown ones work great with powder eyeshadows while the pink/white ones are perfect for eyeshadows like Color Tattoos by Maybelline.

Moving on to these brushes, the first one could be used for eyeliners, the second would be great for concealer (I used it to clean the edge on the lower brow line).
Smudge brush could be a bit softer to actually work. Other brushes can be used either as lip or eyeliner brushes.

They you can see some more eyebrow-related brushes as well as some eyeliner brushes, which I have tried out, but it didn't really work.

After I've tried out almost every single brush, I washed them just like I usually wash my brushes - with water and baby shampoo.
They did not shed at all, which kinda surprised me. 
The brushes are good quality, the price is amazing but if I decided to purchase this, I would definitely choose the black version.

If you check out the shop, make sure to take a look at the dress section. You'll have a need to buy one, I promise you!

Enjoy your weekend. 

Ronnie

6 comments:

  1. Aj ja mam s tymto obchodom len dobre skusenosti. Akurat som si raz objednala saty a boli mi male ale kaslala som na to a dala som ich sestre lebo jej boli dobre. Inak mam velmi rada tvoje recenzie pridu mi strasne profesionalne :D

    ReplyDelete
  2. dalsi uzasny clanok! v poslednej dobe som si ta velmi velmi oblubila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem ti veľmi pekne za milý komentár! :)

      Delete
  3. Skvela recenzia..na zaklade ktorej som si produkt zakupila a som nesmierne spokojna :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znamená to pre mňa naozaj veľa, že si dala na mňa a teším sa, že ti štetce sadli. :) Ja ich používam denne a stále som s nimi spokojná! :)

      Delete