December 21, 2013

Christmas Beauty Haul

Happy weekend lovelies! I've been doing a little shopping lately & today I'm showing you my purchases. 
I definitely recommend everything you're about to see. 

I also hope you like these pictures - they are taken with my new DSLR camera.




First of all, I went crazy with dark shades - again. The most favorite of mine is definitely the one from Rimmel in the shade 107. It's the perfect matte lipstick for winter. 
The first one - in the shade 750 Coffee Shimmer is more of a shimmery dark nude and the Essence one in 03 Dare to Wear is a deep red color.


This Labello lipbalm was a present from a friend of mine, I absolutely love it! It smells really good and is also moisturizing! It's not available in Slovakia yet, though.
Another goodie - a lip liner by Catrice, that goes great with all of my dark lipsticks and looks nice on your lips.


Now on to nail polishes - the first one is from Catrice as well, in the shade Heavy Metallilac and the other one is by Miss Sporty in 450. Both are really pigmented, so you're good to go with only one layer. 


When it comes to face products, I've been loving these two to the moon and back! The Rimmel Wake Me Up foundation was a purchase for my prom night. I wanted a long-lasting and good-looking base, and this was it!
And the High-Reflecting Concealer from Catrice was a sale purchase, but I love it. It just brightens up your whole face!



This eyeshadow was also a present for Christmas from a friend of mine. The shimmery beige color looks great on your lid and I've been using the darkest and the lightest brown for the perfect smokey look. The palette is in the shade Brixton Brown.


And last but not least - two yummy scents. The first one is Beyonce's Midnight Heat (I'm almost running out of it already). This smells just amazing - kinda spicy but still sweet!
And the other one is Katy Perry's Killer Queen. I'm still waiting to fall in love with this one, but I quite like it, haha!


Make sure to let me know if you want a review on any of these goodies, or anything else.
xoxo, R










-
-
-




Happy weekend, krásky. Počas posledných troch týždňov som robievala menšie nákupy, takže vám dneska ukážem, čo sa mi nakupilo.
Určite vám doporučujem všetko, čo uvidíme. 

Tiež dúfam, že sa vám páči nový štýl fotiek - konečne som dostala zrkadlovku, takže jediné čo robím je cvak, cvak. 


(obr. 1-3) Najprv som samozrejme zase šla trocha mimo s tmavými odtieňmi. Môj najobľúbenejší je určite ten od Rimmel v odtieni 107. Najperfektnejší matný rúž na zimu.
Ten prvý v odtieni 750 Coffee Shimmer je perleťový nude rúž a ten of Essence v 03 dare to Wear je intenzívna červená farba.

(obr 4) Tento balzam od Labello bol darček a úplne ho zbožňujem. Vonia super a skvele hydratuje. Nie je ale ešte dostupný na Slovensku, čo je škoda. Mimochodom má úžasnú farbu - ružovo-červený marble dizajn.
Ďalšia dobrôtka - kontúrka od Catrice, ktorá ide skvele so všetkými tmavými farbami a vyzerá veľmi dobre na perách.

(obr 5) Teraz sa presunieme na laky - prvý je od Catrice v odtieni Heavy Metallilac a druhý je od Miss Sporty v 450. Obe sú naozaj pigmentované takže ak sa ponáhlate, kľudne vám stačí len jedna vrstva.

(obr 6) Keď príde na produkty na tvár, tieto dve milujem! Wake Me Up makeup od Rimmel bola kúpa na Stužkovú. Chcela som dlhotrvácny a dobre vyzerajúci základ a myslím si že som trafila do čierneho.
High-Reflecting korektor od Catrice bola zase výpredajová kúpa, ale som maximálne spokojná, pretože rozžiari celú tvár.

(obr 7-8) Táto mini paletka bola tiež darčekom na Vianoce. Perleťová béžová vyzerá skvele na celom viečku a keď ju skombinujete s najtmavšou a najsvetlejšou hnedou, tak vám vznikne perfektné dymové líčenie!

(obr 9) V neposlednom rade - dve chutné vône. Prvá je Midnigh Heat od Beyonce (už mi pomaly dochádza). Tento parfém vonia naozaj úžasne - korenisto ale sladko zároveň.
Druhý parfém je Killer Queen od Katy Perry. Stále čakám, aby som sa do tohto zaľúbila, no celkom ca mi páči.


Ak by ste chceli recenziu na hocijaký produkt, alebo hocičo iné, kľudne mi dajte vedieť.
xoxo, R

2 comments:

  1. Koľko ťa vyšiel rúž od essence?:))

    http://alexisora.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie som si istá, viem viem že viac ako 3€ určite nestál:)

      Delete