December 22, 2013

Last Minute Christmas Makeup Look

24th December is almost here (who's as excited as I am?) and I'm already thinking about what I'm going to wear. I need to pick something festive, haha. I'm also thinking a lot about my festive makeup look I'll be wearing. 

If you're not that kind of a person, today I have for you a really quick yet festive makeup look.


As a base, I used a MAC eyeshadow in the shade Satin. I put it all over my lid and then added a light shimmery eyeshadow from Rimmel's Brixton Brown palette for that effect.

(I used the lightest shade)



Then I defined (or cut) my crease. This step doesn't have to be perfect since we're going to blend the color away. I used a dramatic purple color from Rimmel's English Rose palette.

(I used the darkest color)


Here I blended the color away. I took my time with this. If you think it's not dramatic enough, just add some more color, you can add even some black eyeshadow to make it even more dramatic. I added Blackout from Urbay Decay's NAKED 2


Line your eyes, apply you're favorite mascara, highlight the areas that need to be highlighted and you're done! For the liner I used a liquid eyeliner from S-HE, for the mascara I used Rimmel's Scandaleyes and I highlighted the areas with Urban Decay's Foxy from the NAKED2 palette.


Now my most favorite part - red lips! I used Rimmel's Kate Moss Matt lipstick in 107.


And you're done! :)




My face makeup:

Rimmel's Wake Me Up Foundation
Catrice's High-Reflecting Concealer
MAC Sheer Pressed Powder
ELF Bronzer

I hope you like the look!
xoxo, R












-
-
-



December 24 je už skoro tu (kto je tak natešený ako ja?) a už teraz rozmýšľam nad tým, aký slávnostný outfit si dám. Tiež rozmýšľam nad slávnostneším makeup-om, ktorý si spravím.

Ak ale nie ste ten typ človeka, ktorý rozmýšľa dopredu (a radšej nechá veci na poslednú chvíľu), dnes mám pre vás veľmi ľahký, rýchly ale stále slávnostný makeup look.


Aki základ som použila tieň od MAC v odtieni Satin. Túto farbu som aplikovala na celé viečko a potom som do stredu pre efekt pridala perleťový svtlý tieň z Rimmel Brixton Brown paletky.

Potom som si označila, kde mám záhyb. Tento krok absolútne nemusí byť dokonalý, keďže neskôr farbu vytienujeme do stratena. Ja som na označenie záhybu použila najtmavšiu fialovú z Rimmel English Rose paletky. 

V ďalšom kroku som farbu vytienovala. Dala som si s tým čas, aj vy to tak urobte. Ak si myslíte že to nie je dostatočne tmavé, resp. dramatické, kľudne si pridajte viac farby prípadne aj čiernu aby to viac vyniklo. Ja som ešte pridala Blackout z NAKED 2.

Nakreslite si linku, dajte si svoju najobľúbenejšiu mascaru, rozjasnite si miesta ktoré rozjasnené byť musia a ste hotové! Ako linku som použila tekutú linku od S-HE, mascaru som použila Scandaleyes od Rimmel a ako rozjasňovač som stavila na Foxy od Urban Decay NAKED2 paletky.

A teraz moj najobľúbenejšia časť - červené pery. Použila som rúž z matnej kolekcie Kate Moss (Rimmel! v odtieni 107.




Čo mám na tvári:

Rimmel's Wake Me Up Foundation
Catrice's High-Reflecting Concealer
MAC Sheer Pressed Powder
ELF Bronzer

Dúfam že sa vám look páči.

xoxo, R

2 comments: