December 8, 2013

My Ultimate Christmas Wishlist! (2013)

Hello! There are only 16 days left till Christmas so I was thinking a lot about the goodies I would love to get!  Today I'm showing you my top 5 things I'm dying to get!
Please note, that I'm thankful for everything I get, no matter what it is. 



The first thing I want is a camera by Canon. I'm getting this camera this week since I'm having my graduation prom on Friday, I'm getting this as a present. This is also my GP/Christmas present. I'm probably getting a camera from the Rebel series, in case you were wondering.

Moving on to the beauty level (wouldn't miss that), I would love to get this MAC lipstick. The famous Ruby Woo is a must have for me, it's the most perfect deep red lipstick I've ever seen.

Now on to the fashion side, I hope I'll finally get the Litas look-a-likes boots! I've been wanting them for a while, they are absolutely perfect and go great with anything!

This is not really a wish anymore, since I've already received this Alexander McQueen style clutch for my GP. I absolutely fell in love with the design. It's edgy but feminine at the same time, yay!

And last but not least - I'd love to get as many Peter Pan collar blouses as I can! You know I'm obsessed with these, so it is kind of a must have :)



Make sure to let me know what are your wishes, they might even come true (I hope they will!).
Have an amazing week, see you soon!
xoxo, R










-
-
-
-






Ahojte! Už tu máme len 16 dní do Vianoc, preto som premýšľala veľa o tom, čo by som chcela dostať. Dneska by som vám teda chcela ukázať mojich top 5 vecí, ktoré by som vééééľmi chcela. 
Chcela by som aby ste vedeli, že som vďačná za všetko čo dostávam, nehľadiac na to, čo to je.


Prvá vec, ktorú by som naozaj rada dostala je zrkadlovka od Canon. Ja už ale túto vecičku dostávam tento týždeň, keďže v piatok mám Stužkovú a toto je môj darček. Tiež je to ale darček vianočný, čo je samozrejme prijateľné. Pravdepodobne dostanem zrkadlovku z ich Rebel série, ak by vás to zaujímalo. 

Presúnajúc sa na beauty stránku (táto tu nesmie chýbať), rada by som dostala práve tento rúž od MAC. Slávny odtieň Ruby Woo je pre mňa must-have, keďže je to najkrajšia tmavá červená akú som kedy videla!

Teraz na módnu stránku, dúfam že konečne dostanem Litas look-a-likes (produkt, ktorý sa podobá na originál, ale nenesie na sebe logo originálnej značky - t.j. nie fake!). Už ich chcem nejaký ten čas, sú úplne perfektné a hodia sa naozaj skoro ku všetkému.

Toto nie je viac želanie, keďže tento clutch v štýle Alexandra McQueena som už dostala. Ihneď som sa zamilovala do dizajnu keďže je rebelský ale stále ženský. 

A v neposlednom rade - rada by som dostala toľko blúzok s Peter Pan golierikom koľko sa len dá. Viete, aká som ich nich závislá, takže tiež je to must-have :)




Určite mi zanechajte vaše želania, možnože sa splnia (dúfam, že ano).
Majte krásny týždeň, vidíme sa čoskoro.
xoxo, R

2 comments:

  1. zrkadlovka a kabelka :O uz ich mas? UZASNE! zavidim :)

    ReplyDelete