December 23, 2013

VLOGpost: A Day with ME! Good Morning, Christmas Shopping, Decorating the Tree, Present Wrapping etc

Hello there! Awww, it's all happening tomorrow! I cannot believe it. I totally remember the moment when I was unpacking the present I got and I'll be doing the same thing tomorrow, yay!

Today I have a special post for you. I have tons of pictures that I've been taking since this morning. It's kind of a vlog-post, since you get to see what I've been doing through out the day. I hope you enjoy it.






Good morning - that is the view from my window, nothing exciting. I was really disgusted by the weather today, ewww. I hate wet weather.


... and that's me right after I woke up with no makeup on yet. Now scroll down, fast!!! Haha


The goodies I used today

Wake me Up Foundation
 MAC Sheer Pressed Powder
 Catrice H-R Concealer
 Clinique & Dior Eyeshadow Palettes
 Astor BOOM Mascara
S-He liquid Eyeliner
MAC Viva Glam III lipstick



Then we went straight on the tree - we set it up and let it breathe a little, haha. Every year when we set up the tree, I always see if I grew up a little more or not. This year I have to say - I didn't.



And here's my outfit for the x-mas shopping. I went for a Peter Pan button up with  tank top underneath it and a skater skirt. So me...




When we were out (with my bro) I totally had to take some festive pics! I absolutely love the last one, I have a weakness for christmas lights.
It was soooo cold outside! 


When we came home, I packed some of the presents I bought. I'm not going to tell you what it is since my dad visits my blog, haha! I don't want him to find out what he's going to receive from me :) (hey dad)


Aaaaand here is it! My dear tree. I was decorating it alone, but I don't mind, haha.  This was before it was done.



And I was finally done! I absolutely love how it turned out. What about you? 
I went for red/gold/white combo this year.


Last bud not least - this is my table decoration, including my mini X-mas tree.



I really hope you enjoyed this post. I wish you a MERRY CHRISTMAS, have a nice day tomorrow and always remember that I love you :)
xoxo, R











-
-
-




Ahojte! Už zautra sa to všetko odohrá! Nemôžem tomu uveriť. Stále sa pamatám sa moment keď som si rozbalovala darčeky minulý rok a zajtra budem opäť robiť to isté, jáááj!

Dneska mám pre vás jeden špeciálny post. Má pre vás obrázky, ktoré som fotila od rána. Toto bude trocha niečo ako vlog-post, kde uvidíte čo som porábala cez deň. Dúfam, že si to užijete.

(obr 1) Dobré ráno - toto je môj výhľad z okna, nič vzrušujúceho.Dnes som bola som fakt znechutená počasím, neznášam keď je vonku vlhko.

(obr 2) A toto som ja - hneď po tom ako som sa zobudila, so žiadným makeupom samozrejme. Teraz vás poprosím rýchlo nižšie, haha.

(obr 3) Vecičky, ktoré som dneska použila:
Wake me Up mejkap
 MAC Sheer Pressed púder
 Catrice H-R korektor
 Clinique & Dior paletky
 Astor BOOM maskara
S-He tekutálinka
MAC Viva Glam III rúž

(obr 4 - 5) Potom sme prešli na strom - dali sme ho dokopy a nechali, aby sa trocha nadýchol, haha! Každý rok keď ho postavíme vidím, či som narástla alebo nie.Tento rok musím povedať, že nie!

(obr 6-7) A tu je môj outfit na vianočné nákupy, haha. Stavila som sa košeľu s Peter Pan golierikom a jednoduchým bielym elastickým tričkom pod tým a skater sukňu. Toto je také "moje"...

(obr 8 - 9 - 10) Keď sme boli vonku, musela som urobiť nejaké slávnostné fotky. Uplne sa mi páči tá posledná, mám slabosť pre vianočné svetielka. Mimochodom, vonku bola pekelná zima!

(obr 11) Keď sme prišli domov, zabalila som niektoré darčeky ktoré som kúpila. Nepoviem vám čo to je, keďže môj otec navštevuje môj blog a nechcem aby sa to dozvedel ešte predčím svoje darčeky dostane :) (ahoj oci)

(obr 12) Aaaa tu je to! Môj stromček. Ozdobovala som ho sama, ale vôbec mi to nevadilo, haha. Toto je ešte fotka predčím to bolo hotové.

(obr 13 - 14) Tu je už konečne hotový. Mne sa vemi páči, ako vyzerá. A vám? Tento rok som dala na červeno-zlato-bielu kombináciu.

(obr 15) A v neposlednom rade - dekorácia, ktorú mám na stole (vrátane mini stromčeka)



Dúfam, že ste si tento post užili. Prajem vám tie najkrajšie Vianoce, užite si zajtrajší deň a nezabudnite, že vás veľmi ľúbim! :)
xoxo, R


2 comments:

  1. I wasnt't here a long time, so I couldn't wish u a Marry Christmas, but i wish you Happy New year (or whatever, just be happy :D )
    And ofcourse, I like this post! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. You are really sweet, thank you, it means a lot!!! :) :)

      Delete