December 20, 2013

Peter Pan & Lace

Hey there after a really long time! Today I have an outfit post for you, guys. I really hope you'll like it, since it was literally freezing outside and I was doing some stupid poses without my coat on!

This time you're able to see me in a whole new way. You already know the skirt I'm wearing, I just paired it with Peter Pan collar lace top.




And again - excuse my weird face and poses, haha!

See you soon, 
xoxo, R








-
-
-



Ahojte opäť po dlhom čase. Dnes mám pre vás oufit post. Dúfam, že sa vám bude páčiť keďže som pri mojich trápnych pózach doslova zamrzla vonku, keďže som nemala ani kabát.

Tentoraz ma vidíte v trocha odlišnom svetle :) Sukňu už poznáte, skombinovala som ju s čipkovaným topom s Peter Pan golierikom.


Prosím, ospravedlňte moje čudné pózy a face.

Vidíme sa čoskoro, 
xoxo, R

4 comments:

  1. Veľmi pekné !!! (:

    ReplyDelete
  2. A fotografka som bola ja :P :) Super post inak, pekna si na fotkach! :) Podarili sa! Xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iny level :P ďakujem, aj za fotky!! :) xo

      Delete