December 27, 2013

What I Got for Christmas! 2013

Hey theeeere! It's that time of the year again, when Christmas is over and everyone is enjoying the presents they got. I was absolutely satisfied with the present I received, but more important - everyone liked the presents they received from me, which made me even more happier. 


Today I'm showing you the things I got. Please note, that I'm not trying to show off. This post was requested. 
And also - stay tuned for a super dramatic New Years Eve makeup tutorial :)

So, I got two main and some little presents.


The first main present was a new phone (thank God!). I was really excited about this one. I'm not saying that I needed a new phone, haha, but anyways. This present was completely unexpected, when I unpacked it and realised what I'm holding, I almost died, haha.
So let's see - Windows 8,  4.7" super-sensitive screen, 4G connection (which is super fast!), HD vids, Smart Camera, Dual-Core 1.2GHz processor.... well, I'm telling you, this is even better than my expectations, haha. 



Now, the very main present I've been dying for - a DSLR Canon camera (Canon Rebel T3).
I got this a few days earlier (since this was a present for my Prom as well). 
This was the only way how to take a picture of it, haha.



Another thingy I wanted - a hair curler. This one is from Remington, and it works amazing! It heats up to 210°C and creates the most beautiful and long lasting curls ever!


A things that I always get for Christmas - a yummy fragrance. This time it's from Fabio Verso. It smells feminine and very spicy. 


These Swarovski earrings were gifted to me earlier as well. I got them for Prom/Christmas. They are absolutely gorgeous and look great with any little black dress (and up-do, hell yeah).


A thing I always need, haha. Since I wear skirts all the time (and my mom knows it), she got me this set from Gillette Venus.


Last but not least - a skater skirt, yay! I instantly fell in love with it. It perfectly fits me.


Other things I got (but couldn't take a picture of them) - underwear, cute pyjamas,  Peter Pan button up (my mom was washing it).

I hope you liked this post, I'm grateful for everything I got.
Make sure to tell me what you got for Christmas  in the comments below!

xoxo, R











-
-
-



Ahojteeee.
 Opäť je ten čas v roku, keď Vianoce sú preč a každý si užíva darčeky, ktoré dostal. Ja som bola veľmi spokojná s darčekmi, ktoré som dostala ale viac dôležitejšie - každému sa páčili darčeky, ktoré dostali odo mňa, čo mi spôsobilo ešte väčšiu radosť.

Dneska vám ukážem vecičky, ktoré som dostala. Nesnažím sa v žiadnom prípade ukazovať, tento post bol žiadaný.
A tiež - určite kontrolujte blog, keďže onedlho pribudne super dramatický makeup na Silvester :)

Takže, dostala som tak povediac dve hlavné a pár vedlajších darčekov.

Prvý hlavný darček bol nový telefón (vďakabohu). Tento ma fakt potešil. Nehovorím, že som nový telefón potrebovala, haha (ale vždy sa zíde, nie?). Tento darček bol úplne neočakávaný, keď som ho rozbalila a uvedomila si že čo to držím v ruke, skoro som umrela.
Takže funkcie - Windows 8, 4,7 palcový super citlivý screen, 4G pripojenie (ktoré je mimochodom super rýchle), HD videá, Smart Camera, procesor Dual-Core 1,2GHz... no, poviem vám - nad mojeočakávania, haha

Teraz najhlavnejší darček, pre ktorý som umierala - zrkadlovka Canon (Rebel T3).
Tento darček som dostala o čosi skôr, keďže to bol tiež darček k Stužkovej. Toto bol bohužial jediný spôsob ako odfotiť aspoň kúsok z neho, haha.

Ďalšia vecička, ktorú som chcela - kulma. Táto je od Remington a pracuje úžasne. Vie sa nahriať až na 210°C a robí tie najkrajšie a najdlhotrvácnejšie kučery!

Vec, ktorú dostávam každé Vianoce - yummi vôna. Tentoraz je od Farbia Versa a vonia veľmi žensky a korenisto.

Tieto Swarovski náušnice mi boli dané tiež skore, keďže to bol darček zároveň aj k Stužkovej. Sú úplne nádherne a vyzerajú úžasne s malými čiernymi (a s up-do, haha).

Vec, ktorú vždy potrebujem, haha. Keďže sukne nosím stále (aj mamka to vie), od nej som dostala tento set od Gillette Venus (neoholené nohy v sukni nie sú in, haha)

V neposlednom rade - skater sukňa. Okamžite som sa do nej zaľúbila, sedí mi skvele.


Ďalšie veci, ktoré som dostala: spodné prádlo, cute pyžamko, košeľa s Peter Pan golierikom (v praní).

Dúfam, že sa vám post páčil. Som vďačná za všetko, čo som dostala.
Určite mi povedzte, čo ste dostali na Vianoce vy v komentároch nižšie.

xoxo, R

2 comments: