December 7, 2013

The Sweather Weather TAG!

Hey everyone! Today I'm doing the Sweather Weather Tag! I know I haven't been active and stuff, but I really have a lot going on right now. My graduation prom is right around the corner and I still need to get some things! 

Anyways, this tag was quite requested, so here it is. I kinda changed the question, I hope you don't mind. 


Favorite candle scent?
- I love all the candles that make me feel warm and cozy! Especially with cute packaging! 

Coffee, tea or hot chocolate?
- If you follow my blog or my Instagram you probably know that I'm a coffee addicted girl! During this time of the year, when Christmas is coming up I tend to change up my regular cup for more of a festive one.

Hats or scarves?
- I really like both! They can spice up your outfit.

Most worn jumper?
- Probably my Ralph Lauren one, but most of the time I wear button ups or blouses (everything with Peter Pan collar, haha).

Favorite fall nail polish? 
- That would definitely be Rapid Ruby by Rimmel! I think that this color is perfect for the fall time! Looks great on everyone.

Skinny jeans or leggings?
- You know that I hate wearing jeans. On the other hand, I quite like jeggings and leggins, but most of the time I wear skirts or winter dresses.

Boots or Uggs?
- And again - I hate Uggs! No offence, they might be comfy and fashionable, but they look terrible, in my opinion. Especially those fake ones, oh my... If I had to choose, I would say boots but 99% of the time I wear heels or wedges.

Winged eyeliner or dark lips?
-Both! This is actually my go-to combo!

Do you switch up your makeup routine for this season?
- I definitely do. I wear dark lips almost all the time and I always go for a winged eyeliner with thick looking lashes. 

What is the fall weather like where you live?
-It was snowing today, which I was really happy about. Right now it's sunny but really cold and windy. 



I hope you liked this tag. In case you would also like to do this, I tag you!
xoxo, R









-
-
-




Ahojte! Dneska som sa rozhodla spraviť Sweather Weather TAG! Viem, že som v poslednej dobe nebola aktívna, ale mám toho dosť na práci. Stužková je hneď za rohom a ja si ešte musím pozháňať pár vecí.

Tento tag bol mimochodom žiadaný, takže tu ho máte. Pozmenila som si otázky podľa seba, dúfam že vám to nevadí.


Obľúbená vôňa sviečky?
- Mám rada všetky sviečky, pri ktorých mám pocit pohodlia a tepla, najmä počas jesenných večerov. Najmä mám rada tie so zlatým balením.

Káva, čaj alebo horúca čokoláda?
- Ak sledujete môj blog alebo Instagram pravidelne, tak viete že som závislá od kávy, najmä tej poriadne silnej. Počas tohto obdobia v roku, keď sa blížia Vianoce si tiež zvykávam svoj bežný hrnček vymeniť za slávnostnejší, s vianočným motívom.

Čiapky/klobúky alebo šál?
-Páčia sa mi obe! Naozaj vedia nahodiť outfit.

Najčastejšie nosený svetrík?
Pravdepodobne červený od Ralph Lauren, ale väčšinu času nosím skôr košele alebo blúzky, najmä s Peter Pan golierikmi, haha!

Obľúbený lak na nechty?
-Určite Rapid Ruby od Rimmel! Táto farba je perfektná na jeseň. Plus, vyzerá dobre na každom.

Rifle alebo legíny?
-Asi každý vie, že neznášam rifle. Na druhej strane, jeggings a legíny znesiem, ale aj tak včšinu času nosím sukne alebo šaty vhodné na zimné obdobie.

Boots alebo Uggs?
-A znova - neznášam Uggs! Bez urážky, naozaj, verím že sú naozaj pohodlné, teplé a možno módne, ale vyzerajú hrozne, najmä tie fake (prisahám, že takéto topánky by som si nezobrala ani keby som ich dostala zadarmo a boli by od Chanel - a to už je čo povedať). Ak by som si ale mala vybrať, boli by to boots, no aj tak 99% času nosím topánky na vysokom opätku, prípadne plnom opätku.

Mačacia linka alebo tmavé pery?
-Obe! Toto je moja najobľúbenejšia kombinácia!

Meníš si svoj makeup režim počs tohto obdobia?
-Určite ano. Stále nosím tmavé pery a linka s dramatickými mihálnicami - to je to, čo stále nosím.

Aká je jeseň tam, kde žiješ?
- Dneska ráno snežilo (jupí), čo ma fakt potešilo. Práve teraz je slnečno, no veľmi chladno a veterno.


Dúfam, že sa vám tag páčil. Ak by ste ho tiež chceli spraviť, tag-ujem vás!
xoxo, R

1 comment: