August 5, 2013

Back to School GlamDIY: Boring Keyboard? No problem...

Hey there! I'm wayyyy too excited to show you this little DIY idea today! 

Okay, let's face it - we all have those school paper works, presentations and stuff and it's boring...always! Right? I hate when I have to work on them! But why not make it more interesting? I mean - it's possible, you just need to find the right way, haha!

What I want to say is, that today's episode will be all about how to glam up your boring keyboard! To be honest I LOVE how it turned out and I'd definitely do it again....and again!



Make sure to read the whole article since this post will be really long as well as the last DIY.


What I used: 


- you will also need any photo editor of your choice. I was using Photoshop CS5 

Now let's see how to glam up your keyboard.



At first, make sure to measure your buttons and then open a new file. Fill in the missing information and that's it.


Then open the texture and cut out the part you want to use.


Free transform the section so it fits.


Then just add a letter and keep repeating these steps until you're done.


Print it out (I used a glossy photo paper) and make sure to use a double sided glue.


Tape the back side with the glue and cut out the letters.


Now just remove the yellow part from the paper and apply it.


Keep doing this until you're done. 


It took mi about an hour or two, it's super-duper easy and it looks really cute&girly.

Make sure to send me your re-creations and I hope you liked this post.
xoxo, R




Ahojte! Dnes sa úplne teším až vám ukážem DIY s ktorým prichádzam. Postavme sa k tomu tak ako to je - každý máme tie všelijaké papierovačky a prezentácie do školy a všetky sú núdne... vždy! Že? Neznášam ked na nich musím pracovať. Ale prečo to celé neurobiť zaujímavejším? Myslím tým - je to možné, len potrebujete nájsť ten správny spôsob, haha!
Čo chcem povedať je, že dnešná epizóza GlamDIY bude o tom ako vyčačkať vašu nudnú klávesnicu. Úprimne MILUJEM ako to celé vyzerá a určite by som to urobila zas... a zas!
Čo som použila: - taktiež budete potrebovať hocijaký fotoeditor podľa vášho výberu, ja som používala Photoshop CS5.
Pozrime sa na to ako na to.
Najprv začnite s tým že odmeriate veľkosť tlačítok na vašej klávesnici a otvorte nový súbor vo vašom editore a zadajte údaje, ktoré ste zistili z vášho merania. Teraz otvorte vašu textúru a vystrihnite časť, ktorú chcete použiť. Neskôr transformujte tú časť aby sa presne hodila. Nakoniec len pridajte písmenko a stačí, ak budete dookola opakovať tieto kroky až pokým nebudete hotové. Keď sa tak stalo, vytlačte písmenká a znaky, ja som použila lesklý foto papier a použite obojstranné lepidlo, ktoré aplikujete na zadnú časť papiera. Keď ste hotové, vystrihnite písmená a znaky, odstráňte zadnú časť lepidla a aplikujte na príslušný gombík. Opakujte až pokial nemáte celú klávesnicu hotovú. Ja som osobne ten rad s F1 - F12 (+ESC a ostatne tlačítka) vynechala, keďže tuto sú znaky, ktoré sú komplikovanejšie a hlavne ten rad do všeobecnosti odporúčam vynechať (najmä F).
Zbralo mi to asi hodinku alebo dve, je to úplne ľahké a look je velmi cute a dievčenský. 
Určite mi pošlite obrázok ak ste sa rozhodli toto spraviť a dúfam že sa vám post páčil.
xoxo, R

12 comments:

  1. waaaaau vyzera to uzasne ! urcite sa do toho coskoro pustim :)

    ReplyDelete
  2. Cozeeee? :O paradicka. Nemala by som na to trpezlivost :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you <3 Na toto treba len minimalnu ;)

      Delete
  3. Wau je to vážne skvelé. A už sa nemožem dočkať ďalšieho DIY

    ReplyDelete
  4. Oh my god this is perfect!! Like honestly! <3 thank youuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awww, I'm SO GLAD you like it! :) Thank you for the comment :)

      Delete
  5. W.O.W ÚŽASNÉ .... MÁM SICE ANONYMUM DÚFAM ŽE TI TO NEPREKÁŽA ALE TOTO JE FAKT BOMBA .... ;) ;) :* :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naopak, tvoj komentár ma velmi potešil, som rada že sa ti to páči! :)

      Delete