August 24, 2013

Me collaborating with Rings&Tings.com

Hello darlings! I have some exciting news for all of you! This post is quite random, but I can't wait to share the news!
The other day when I was going though Ann's blog (visit her site, she's super amazing!), I saw that she made a collaboration with Rings&Tings.com and I thought I could try it as well! 

I sent them a message that I would like to make a collaboration and received a reply from them today! I was super excited, since they offered me some good stuff.

They also mentioned that all my readers can get 10% off all items, make sure to enter "STYLECARD10" at checkout!

They offer you a free delivery worldwide, so make sure to check them out, I absolutely adore their site!



I hope you liked this random post! :)
xoxo, R



Ahojte zlatíčka, mám pre vás úžasné správy! Tento post patrí medzi tie s príveskom "random", ale už sa nemôžem dočkať až sa s vami podelím o novinky!
Predvčerom som si čítala blog Anns (určite ju navštívte, je úžasná!) a videla som, že spolupracuje s Rings&Tings.com tak som si pomyslela že by som to mohla skúsiť tiež!

Napísala som im mail s tým, že by som s nimi veľmi rada spolupracovala a dnes mi odpovedali! Veľmi som sa tomu potešila keďže mi povedali že majú pre mňa super vecičky!

Tiež do mailu napísali, že pri objednávke ak zadáte "STYLECARD10", odpočíta sa vám 10% zo sumy.

Ponúkajú celosvetový shipping zadarmo, takže na nich určite kliknite, ja ich webku milujem!

Dúfam že sa vám tento menší random post páčil. :)
xoxo, R


10 comments:

  1. Ahoj , dlho som nad tým premýšlala ako im mám napísat a kam ?
    a mám písat po anglicky ? :) prosím odpovedz Ďakujem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj :) Stačí, keď pôjdeš sem: http://www.ringsandtings.com/pages/contact-us napíšeš tam svoje údaje a proste im len napíšeš že by si s nimi rada spolupracovala :) Uveď tam názov svojho blogu, aspoň ja som napísala tolko :) Oni by sa ti mali potom ozvať, mne sa ozvali hneď na druhý deň. A ano, určite po anglicky, inak ti nebudú rozumieť. Držím ti palce, dúfam že som ti pomohla :) xo

      Delete
    2. nemusím hned napísat adresu a tak ? :) stačí iba adresa blogu a to že by som rada s nimi spolupracovala ? :) a ozvu sa mi na ten email čo tam napíšem ? :)

      Delete
    3. Do tej prvej správy im len napíš že by si rada s nimi spolupracovala a uveď adresu blogu. Keď ti odpúšu, vtedy splníš podmienky ktoré ti uviedli a napíšeš im svoju adresu :) To neviem či sa ti ozvu, ale mali by :)

      Delete
  2. fakt super post :)) akurát rozmýšľam, že ešte nemám šaty na začiatok roka, takže uvažujem o nejakých odtiaľto. a ešte aj free shipping worldwide, takže perfect :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A k tomu shipping je zadarmo, takze urcite vyuzi kod a dufam ze si pre seba zozenies take v ktorych budes krasna :)

      Delete
  3. Hey !
    I like your posts ! This is my first visit here but definitely not the last :) Check out my blog if you have a free minute :)If you would you like to follow each other please just let me know please,so that I can follow back.Keep on posting and remeber never give up with what you are doing.
    xx Wish you a nice week!
    VIEWRAMA

    my
    fashion blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. You're really sweet, thank you. I love your blog :) xo

      Delete
  4. Sounds like a great collaboration and the items are wonderful :)

    xoxo
    Ina :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, I'm super excited about it! :) Thank you for your comment! xo :)

      Delete