August 11, 2013

Back to School GlamDIY: Spice Up Your Room!

Hello darlings! I'm here with another episode of GlamDIY! This one is pretty easy to achieve, you only need a printer and a lots of glue, haha! 

I've been loving all of these 'keep calm' pictures so I though I could just write a saying like that on my wall! I was searching a lot for one yesterday, and then I saw this 'Keep Calm and Be a Queen' saying which I really loved! 


I also added some bows and heels (I love bows, I really do and let's pretend that those are Chanel heels, okay?) to make it a little bit cute! 

To find out how I made this, click to read the entire post.


What I used:

- a printer (Canon)
- glossy & matte photo paper
- double-sided glue
- scissors 
- Photoshop knowledge (beginner)


Make sure to start off by printing 3 letter on one matte photo paper and before you cut them out, make sure to glue the back side with your double-sided glue.


Now feel free to carefully cut out the letters.


After I was done with the letters, I also printed out some bows! Again - glue the back side and cut them out.

When you're done with that, choose the right please for the writing and remove the protecting filter and just stick it on the wall.



It was easy, right? I really hope you like it.
Make sure to send me your recreations, I'd love to see them.
xoxo, R




Ahojte zlatíčka!! Som tu s ďalšou epizódou GlamDIY! Táto epka je naozaj ľahká, potrebujete iba tlačiareň a véééľa lepidla.
V poslednej dobe mám veľmi rada všetky tie 'keep calm' obrázky, tak som si pomyslela že by som si mohla takúto vetičku dať aj na svoju stenu. Včera som dosť dlho hľadala také, čo by sa mi aj zapačilo a potom som videla tútu 'Keep Calm and Be a Queen' vetičku a vééélmi sa mi zapáčila!
Taktiež som pridala nejaké mašličky a štekle (milujem mašličky a poďme predstierať že to sú Chanel štekle, dobre?) aby to pôsobilo cute! 

Čo som použila:
- tlačiareň (Canon)
- matné a lesklé foto papiere
- obojstranné lepidlo
- nožnice
- Photoshop vedomosti (stačia začiatočnícke)

Začnite vytlačením troch písmen na jednom matnom foto papieri a predtým ako písmená vystrihnete, určite najprv oblepte zadnú stranu obojstranným lepidlom.
Potom už môžte kľudne písmenká vystrihovať.
Keď som bola hotová s písmenkami, dala som vytlačiť aj mašličky. Zase - najprv oblepte zadnú stranu.
Ak ste hotové aj s tým, nájdite miesto pre vaše quote, odstránte papierik a opatrne nalepujte.
Bolo to ľahučké, že? Dúfam že sa vám to páčilo. Určite mi pošlite obrázok ak ste sa toto rozhodli skúsiť, rada si to pozriem.
xoxo, R

13 comments:

  1. odpadneeeeem Ronnie :o perfektné to je :) určite by som to chcela skúsiť. :) uvidíme, či nebude mamka protestovať :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hocikedy si to vies dat dole, nic sa neposkodi takze nema dovod ;) dakujem! :)

      Delete
  2. Teraz ideme prerábať moju izbu a určite si takto skrášlim stenu. A pritom to je tak jednoduché. úplne milujem všetky DIY od teba. :OOOO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Som velmi rada <3 potom samozrejme chcem vidiet :P

      Delete
  3. Ronnie ty si taká šikovná! padám na riť! :O <3

    ReplyDelete
  4. Ronnie perfektný príspevok :O normálne odpadávam ako vieš dobre vymýšľať :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nebudem klamat, inspiracia prisla z netu :) ale dakujem, taketo komenty ma vzdy potesia :)

      Delete
  5. Ked budem mat dokoncenu izbu tak si to urcite spravim :3 Aj ostatne DIY :) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Som si ista ze tebe sa to podari ooovela lepsie :) Drzim ti palce :)

      Delete
  6. Prečo si taká dokonalá? Som dokonca staršia ako ty ale môžem povedať o tebe že môžeš byť veľkým vzorom pre iných. Zaujímalo by ma: prečo nefotíš outfity? Veď máš taký úžasný svojský štýl! Porozmýšľaj o tom, lebo tieto DIY posty sú úžasné ale nikam nevedia, fashion biznis ťa zavedie ďaleko. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ano rob prosim prosim prosim <3333

      Delete
    2. som si ista ze od dokonalosti mam velmi daleko ale slecna vyssie ma donutila sa zamysliet nad tym celym. :)
      dakujem vam baby velmi pekne za mile komenty :)

      Delete