August 26, 2013

Back to School GlamDIY: Jewelry Holder

Hello sweethearts! So I can just say it - school is almost here and I have to say I'm kinda glad. Don't get me wrong - I love summer and summer holidays, but I'm gonna be a senior so I can't believe my high school times are coming to end.

This is my first fashion GlamDIY and it is literally so easy! This post is not even going to be long, because I don't need to explain you anything step by step.
Today's episode will be about how to make a jewelry holder, which in my case, is really helpful! I couldn't even hang there all of my jewelry pieces because I have so many, but I'm definitely making another holder soon!


What you'll need:

- scissor 
- background (it can be a fabric or in my case - I printed out a vintage backgroung)
- a pinboard 
- pins
- and of course; your jewelry



Now here's the thing, the background can look however you want, it's up to you. Then what you need to do, is just pinning the jewelry on to the holder. 



I put the necklaces on the bottom, my rings are on the right and everything else went to the middle and to the top section. 

It's just that easy, I hope it was also helpful.
xoxo, R




Ahojte zlatíčka! Môžem to konečne povedať - škola je skoro tu a musím podotknúť, že sa aj teším. Nechápte ma zle - milujem leto a prázdniny, ale tento rok som v maturitnom ročníku a nemôžem tomu uveriť že sa moje stredoškolské časy končia.

Toto je moje prvé fashion GlamDIY a je naozaj ľahké! Tento post ani nebude dlhý, lebo vám vôbec nemusím nič krok po kroku vysvetľovať. 
Dnešná epizóda bude o tom, ako si spraviť jednoduchý držiak šperkov, čo v mojom prípade, je veľmi veľkým pomocníkom. Dokonca som si tam ani nemohla zavesiť všetky moje šperky kedže ich mám toľko, no určite si chcem urobiť aj ďalší držiak. 

Čo budete potrebovať: 

- nožnice
- pozadie (môžete použiť aj látku, alebo v mojom prípade vytlačený obrázok)
- nástenku
- špendlíky
- samozrejme vaše šperky

Teraz na vec - pozadie môže vyzerať ako len chcete, je to na vás. Potom čo musíte urobiť je, že začínate zavešiavať vaše šperky na držiak, alebo skor na špendlíky.
Retiazky/náhrdelníky som dala dole, prstene šli na pravo a všetko ostatné šlo do stredu resp. hore.

Je to takéto ľahké, dúfam že to bolo tiež aj nápomocné.
xoxo, R

12 comments:

  1. tak toto sa ti vážne podarilo :)

    ReplyDelete
  2. I cant believe how perf you are! Im deff gonna make this.

    ReplyDelete
  3. ahhh i dont know what to say. Perfectly perfect ! i really like it, im going to try make something like this :) and your room..aww :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awww THANK YOU <3 I hope it turns out to be perfect! :) xo

      Delete
  4. toto mám vyrobene už dlhšie je to super nápad, síce nemám v pozadí tie obrázky ale pomedzi náhrdelníky, náušnice a náramky mám fotky s kamarátmi. :) Krásne to je :)
    Laura

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je tiež úžasný nápad! :) Dakujem velmi pekne :)

      Delete
  5. nice way to put your acc dear :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  6. od kial máš ten biely korálkový golierik ?

    ReplyDelete