July 27, 2013

Saturday Randomness by Ronnie ep 15 - Vintage Prints

Hello sweeties! I felt like doing another episode of Saturday Randomness today. 
The weather is crazy (I hate hot weather, ewww) so this is the right time to do some things (especially DIYs, haha). 

I've been seeing a lot of printing websites lately. You just basically upload and edit your pictures in an editor on their site and they will print it and send it to you. Sounds good, huh? The pictures are in polaroid style, which is super vintage looking! 
But... why should I pay for something that I can easily do myself as a DIY project? That's right...

I downloaded a blank polaroid picture, then I downloaded some pictures from Tumblr & We Heart It and I edited them using Photoshop & Sony Vegas! 
It was super-duper easy, it look me less than an hour and all I needed to do is just print my pictures and cut them out! Of course I used a glossy photo paper (I should've used matte for the effect, but whatever).


I have over 50 prints so far. I used some inspirational pics, pictures of the things I love/things that are part of me etc.

 Tumblr and We Heart It provide edited pictures, but I wanted to edit them a tiny little bit more. 



For more 'stylish' look I also added a description under the picture! I think it makes the whole picture look really cute and vintage looking!

In case you're not into Photoshop and stuff, you can easy send & print your pictures HERE (for US) or HERE (SK/CZ).



I hope you liked this post, I totally love the result!
xoxo, R


Ahojte zlatíčka! Dneska som sa cítila na robenie ďalej epizódy Saturday Randomness. Počasie je dosť šialené (neznášam tropické počasie, fuj) takže je správny čas na robenie istých vecí (napríklad tých DIY, haha). Veľakrát vídavam tie stránky, kde si môžete vytlačiť svoje fotky/obrázky. Proste len uploadnete fotku, upravíte ju v editore na príslišnej stránke a oni vám fotky vytlačia a pošlú. Znie to dobre, že? Fotky sú v polaroid štýle, čo vyzerá úplne vintage! Ale... prečo by som mala platiť za niečo čo si ľahko viem spraviť aj sama ako DIY projekt? Správne...

Stiahla som si prázdnu polaroid fotku, potom som si stiahla obrázky z TUmblr a We Heart It a jednoducho som ich upravila vo Photoshope a Sony Vegas! Bolo to úplne ľahké a zabralo mi to menej ako hodinu a neskôr som musela fotky len vytlačiť a vystrihnúť! Samozrejme som použila lesklý foto papier (no mala som skôr použiť matný pre lepší efekt, ale čo už).

DOteraz som urobila vyše 50 výtlačkov. Použila som najmä obrázky ktoré ma inšpirujú, obrázky ktoré ma vystihujú alebo obrázky vecí ktoré sú súčasťou mňa samej. Tumblr a We Heart It poskytujú už upravené fotky, no ja som ich upravila troška viac. Pre štýlovejší look som pridala aj nejaký popis pod fotku. Podľa mňa toto robí celý obrázok ešte sladším a viac vintage! V prípade ak s Photoshopom neviete narábať a podobne, jednoducho len pošlite fotky SEM. Stačí ak ich upravíte a za pár dní ich máte doma. 
Dúfam že sa vám post páčil! Ja som uchvátená výsledkom.

xoxo, R.

2 comments:

  1. Vidím tam "Tobyho" "Katherine" a Blair and Serena?? :O Dievča, fúúú .. zbožňujem ťa :33
    FashionbySue.blog.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ano, vidis spravne :) PLL, GG a TVD su moje lasky :) Dakujem :) xo

      Delete